hjjnoordam Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Ik wil graag de volgorde van mijn landkaarten veranderen in FindStatGen. Ik had bijvoorbeeld Nederland bovenaan staan, maar door opnieuw installeren op een andere PC staat Belgie ineens bovenaan. Het zal waarschijnlijk heel simpel zijn, maar ik krijg het nog niet voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Start de FindStatGen macro.Kies Opties.Kies Sectie volgorde.Met de pijltoetsen de kaarten in de gewenste volgorde zetten.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjjnoordam Geplaatst 27 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2013 Dan kun je volgens mij alleen de kaart van Europa en de VS van volgorde veranderen. Binnen de sectie other maps is er geen optie om de landkaarten die je in die sectie wil afbeelden van volgorde te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Misschien dat de oplossing in dit draadje staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjjnoordam Geplaatst 30 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2013 Klopt. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden