Spring naar bijdragen

Volgorde Maps Bij Findstatgen


zirkulin

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben erg blij met findstatgen, het werkt allemaal super.

 

Nu wil ik echter de volgorde van de Maps veranderen, maar ik weet niet hoe. Ik heb wel gezien dat je ze aan of uit kan zetten, maar niet waar je kan instellen welke Map je eerst wil laten komen...In mijn geval wil ik graag de Maps met de meeste founds bovenaan hebben.

 

Kan iemand me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Run de macro en klik op Options. Je krijgt dan een venster met allerlei opties.

In het rechter deel van het venster zie je een serie van acht knoppen. Met de onderste (Section Order) kan je alle onderdelen in- of uitschakelen en de volgorde instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

 

Ik ben erg blij met findstatgen, het werkt allemaal super.

 

Nu wil ik echter de volgorde van de Maps veranderen, maar ik weet niet hoe. Ik heb wel gezien dat je ze aan of uit kan zetten, maar niet waar je kan instellen welke Map je eerst wil laten komen...In mijn geval wil ik graag de Maps met de meeste founds bovenaan hebben.

 

Kan iemand me helpen?

 

Als het om de volgorde van de county (gemeente) en provincie (state) maps gaat (dus de Section: Other Maps), dan kan dat maar op een manier: je moet de bijbehorende .dat files renamen. De maps worden altijd getoond in alfabetische volgorde van de filenames van de .dat files. Heb je dus bijv. de gemeentekaart van Belgie (FindStatGenMapBelgiumCommunities.dat) en de gemeentekaart van Nederland (FindStatGenMapNetherlandsCounty) geactiveerd, dan staat standaard de gemeentekaart van Belgie bovenaan omdat deze eerder in het alfabet komt.

Rename de filenames naar FindStatGenMap01_NetherlandsCounty.dat en FindStatGenMap02_BelgiumCommunities.dat, en de volgorde is andersom.

Het kan zijn dat je in FindStatsGen wel even moet controleren of de gerenamede .dat files ook echt staan aangevinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...