Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Onze Oregon 450 loopt zo af en toe vast dan start hij wel op maar via de iconen kom je niet verder.Als de batterijen er een tijd uit zijn dan start hij wel weer normaal op.Wat kan de oorzaak zijn?

Geplaatst

Het is mij ooit overkomen dat deze tijdens het opstarten telkens weer uitviel (lees---- niet eens tot het hoofdmenu kwam en weer uit ging). En dat lag niet aan de batterijen. De oplossing toen was alle GPX bestanden er af halen, opstarten, uitzetten en dan de GPC bestanden er weer op zetten.

Geplaatst

Ik heb inderdaad ook wel eens ergens gelezen dat een corrupt gpx bestand voor problemen kan zorgen. Kan ook corrupt geraakt zijn door het copieren....altijd uitwerpen of loskoppelen kiezen voordat de kabel wordt losgetrokken. Gewoon de kabel lostrekken KAN voor problemen zorgen.

Geplaatst (bewerkt)

Kijk eens hier bij "M3.) Is there any way to recover a corrupted Oregon without sending it back to Garmin?".

Daar worden 2 recovery methodes besproken wanneer je Oregon niet meer opstart.

"Recovery #2 -- Forced Upgrade using RGN file" heeft bij velen het probleem opgelost!

bewerkt door DanPan
Geplaatst

Ik heb inderdaad ook wel eens ergens gelezen dat een corrupt gpx bestand voor problemen kan zorgen. Kan ook corrupt geraakt zijn door het copieren....altijd uitwerpen of loskoppelen kiezen voordat de kabel wordt losgetrokken. Gewoon de kabel lostrekken KAN voor problemen zorgen.

Alleen als ik 'uitwerpen' kies dan kan ik daarna geen SD kaart meer lezen (foto's van m'n camera). Zucht.

Ik wacht dus gewoon lang genoeg en trek dan de kabel er uit.

Windoooz XP overigens.

Geplaatst

Hallo Dan pan

als ik cmd en (cd) c:\Recovery dan intyp wordt de toegang geweigerd ook al ben ik de administrator

Geplaatst

Hallo Dan pan

als ik cmd en (cd) c:\Recovery dan intyp wordt de toegang geweigerd ook al ben ik de administrator

via startmenu rechtermuistoets op opdrachtprompt klikken en dan als administrator uitvoeren

Geplaatst

Uiteindelijk toch gelukt door reset op de Oregon zelf wel moet moeite,gelukkig de laptop mee zodat ik alles opnieuw kon laden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...