Spring naar bijdragen

Geen Up-To-Date Statestieken Meer In Findstatsgen


Bockereyders

Aanbevolen berichten

:no: Kom nu weer een nieuw probleem tegen wat ik niet opgelost krijg. Heb 2 weken later weer een nieuwe pocket querie gemaakt van mijn gevonden caches. GSAK laat zien dat ze allemaal geupload worden en de aantallen kloppen. Alleen als ik dan deze statestieken genereer in FindStatsGen, dan geeft hij de aantallen weer van 2 weken geleden en niet de huidige?

iemand enig idee waar dit aan ligt?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je dat gedaan naar een nieuwe database? Dan staat waarschijnlijk je found caches database niet goed ingesteld.

Activeer FSG en klik op Options. Helemaal links bovenin kan je de juiste database instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit heb ik ook wel eens gehad. Als je FindStatsGen gaat "runnen" dan wordt er een popup scherm geopend. In dit popup scherm staat ook een datum. Deze staat waarschijnlijk op twee weken geleden. Zet de datum op vandaag (of de dag van je pocket query) en draai je statistieken opnieuw. Dan zou het opgelost moeten zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal is dit toch een kwestie van hiaten in je gevonden caches. Zo moet je eigen found-log bij elke cache in de database staan. Alleen als gevonden markeren is niet genoeg, FSG maakt gebruik van de unieke ID van elke log. En er wordt aangeraden om je gevonden caches in een aparte database te bewaren.

Voer op Geocaching.com de "My Finds" pq uit (niet een standaard pq met je gevonden caches, daar worden gearchiveerde caches en lang geleden geplaatste logjes niet in opgenomen) en importeer die in een nieuwe, lege database. Noem die nieuwe database "Found" of "Gevonden" of iets dergelijks.

Probeer dan nog eens FSG uit te voeren. Vergeet niet om de nieuwe database als Found caches Database in te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd geen idee wat ik gedaan heb, maar kennelijk is het nu wel gelukt.

Heeft er trouwens iets mee te maken dat ik geen geregistreed lid van van GSAK? Zie namelijk dat mijn 21 test dagen verstreken zijn. Heb eigenlijk tot nu toe nog te weinig tijd gehad om alles te testen. En tot nu toe wil ik het eigenlijk alleen gebruiken voor het genereren voor mijn Stats om in het profiel te plaatsen. Neem aan dat dit dus kennelijk ook zonder lid te zijn mogelijk blijft.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...