Spring naar bijdragen

Te Koop Aangeboden - Garmin Montana 650


GEO BEAR

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, hierbij bied ik mijn Garmin Montana 650 te koop aan (op 07/Mar/2012 gekocht en geregistreerd bij Garmin.com). Nu wegens overstap naar een nieuwe Garmin Nuvi gaat ie er uit. Het zou toch zonde zijn om deze Garmin Montana 650 niet meer te laten gebruiken door een andere enthousiaste GeoCacher e/o Outdoor freak.

De Garmin Montana 650 wordt zeer compleet geleverd.
- Garmin Montana 650 Unit (de versie met Camera, maar zonder pre-installed topo kaarten)
- De originele doos, met oplader (wereld) en USB kabel
- Autohouder met speaker, 12 V, zuignap
Door deze autohouder en 12V lader gedraagt de Montana zich in de auto als volwaardige GPS (bij gebruik van routeerbare kaarten).
- Garmin Draagtas
- Draagtas voor aan de Rugzak
- 2 Gb Micro SD kaart
- Screen Protector

De Garmin Montana 650 is uiteraard gebruikt maar in goede staat. Hij heeft wel lichte gebruikssporen (maar welke GPS heeft dat niet). Foto's zijn te vinden via deze link.

De Garmin Montana 650 is voorzien van de meest recente Firmware V5.00 (30/05/2013). De Garmin Montana 650 heeft een master reset gehad, waardoor alle instellingen terug zijn naar de fabrieksinstellingen. Verder is het interne geheugen is voorzien van de laatste versie van de Google Open Fiets Map - Topo Kaart (07/06/2013). De registratie bij Garmin.com die nu op mijn naam staat zal worden verwijderd na de overname, zodat de GPS kan worden aangemeld bij Garmin.com.

De kosten voor de complete set is € 350,-. Voor meer informatie, stuur maar een PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...