Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb nog even een paar vragen er zijn hier vast een paar toppers die mij verder kunnen helpen. Ik wil mijn eerste cache plaatsen, maar er zijn een paar dingen niet helemaal duidelijk. Heb toestemming gevraagd aan S.S.B ,en dan, dan moet ik de formulieren op de site invullen dat gaat ook nog, maar hoe komt het dan zo mooi verzorgt op het internet te staan moet iwan dat ook zelf doen? Ik ben namelijk niet zo geweldig met computers en met internet. Vind het ook heel knap dat enkelen onder ons zulke mooie site,s hebben. En nog een vraag wie beoordeeld nou een cache gaan vrijwilligers eerst een nieuwe cache lopen of zo? Hoe gaat het nou allemaal precies in zijn werk?????????

groeten iwan

Geplaatst
Hoe gaat het nou allemaal precies in zijn werk?????????

Tsja, Iwan wil je het moeilijke verhaal horen of het gemakkelijke verhaal?

Het gemakkelijkst is gewoon er tekst in plakken.

Voor een wat gelikte pagina moeten er foto's ingeplakt worden en moet html aangevinkt worden.

Knippen en plakken vanuit frontpage, kies de hmtl tab.

Geplaatst

De aanvraag bij SBB of welke grondeigenaar dan ook, doe je zelf. Op de site van .com meldt jij ke cache aan. Je kunt daar invullen wat er op je cachebeschrijving komt te staan.

Wil je het een beetje aankleden en foto's en dergelijke erbij, mag Iwan ook zelf doen :cry:

Er zijn programma's waarmee je al een heel end op weg komt. Niet iedereen is er even over te spreken, maar Frontpage is zo'n soort programma.

En de beoordeling van een cache? Je bedoelt dat iemand de cache controleert of het wel voldoet en dat het dan online komt?

Dat doe je op dezelfde pagina waar je de cache aanmeld en ook de beschrijving van de cache maakt. Als je klaar bent, verzend je de gegevens en ze komen automatisch daar terecht waar ze behoren te komen, Bij de approver. Die kijkt gewoon of alles klopt met de eisen die er aan gesteld worden. Hij loopt de cache echt niet eerst hoor :eek:

Als de approver er mee eens is dan komt de cache dus online en even later zie je ook dat het op de kaart staat hier op .nl.

Het lijkt moeilijker dan dat het is.

Je moet aanmelden op www.geocaching.com.

GRTZ

Kruimeldief :beerchug: Een woord van 12 letters zonder klinkers? Zandweggetje!

Geplaatst
En nog een vraag wie beoordeeld nou een cache gaan vrijwilligers eerst een nieuwe cache lopen of zo? Hoe gaat het nou allemaal precies in zijn werk?

De cache word goedgekeurd door onze Nederlandse goedkeurder Hawkeyes, maar dat doet hij vanachter zijn bureau. Hij loopt ze niet allemaal na.

Er zijn altijd wel vrijwilligers te vinden die jouw nieuwe cache willen proeflopen. Post hier eens op het forum in welke streek/gemeente jouw beoogde cache komt te liggen en wellicht dat vrijwilligers zich bij jou melden. Beloof ze zo nodig een taart of iets degelijks. Dat helpt altijd. :beerchug:

tot cache,

team Wij Drie :cry:

Geplaatst
Er zijn altijd wel vrijwilligers te vinden die jouw nieuwe cache willen proeflopen.

En anders kan je altijd familie,vrienden of kenissen vragen om te gaan proeflopen.

Zo heb ik het wel gedaan eerst een klein lesje hoe en wat alles in z'n werk gaat en over de werking van de GPS en daarna zijn wij met z"n aleen op pad gegaan waarbij ik als cachelegger/maker gewoon meeliep en ook geen hints gegeven heb of iets dergelijks.

suc6 Twinlife

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...