Spring naar bijdragen

De *aller* Beste Caches Volgens Fp Rate?


gwillem

Aanbevolen berichten

Het zou mooi zijn als je caches kon sorteren op FP ratio in plaats van in absolute getallen. Immers, een cache met 5 FP op 10 logs is vermoedelijk fraaier dan een cache met 50 FP op 20.000 logs.

 

Er wordt al drie jaar beloofd dat FP en FP rate in de pocket queries worden opgenomen, maar tot op heden weinig resultaat. Heeft iemand toevallig zelf al de FP rates uitgerekend voor Nederlandse caches? Ik ben wel benieuwd naar een top-100, vooral omdat ik verwacht dat daar bijzonder sprankelende nieuwe caches in staan met weinig FP maar hoge ratio.

 

Groetjes!

bewerkt door gwillem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ha, dat is mooi gemaakt! dank je wel!

En klik je op "Filters" (net boven Cachelocatie: Nederland) kan je extra filters toevoegen, o.a. cache type/grootte, moeilijkheid/terrein, middelpunt/straal.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van een cache die 100 keer gevonden is en daarbij 99 favourites heeft gekregen kun je aannemen dat het een mooie cache is. Bij cache die een keer is gevonden en daarbij een favourite gekregen heeft is dat minder duidelijk (het zou een vriendje van de co kunnen zijn). Daarom adviseer ik om niet naar het percentage te kijken, maar naar de wilson score: http://project-gc.com/CacheStats/topfavwilson/?country=Netherlands&submit=Filter

 

Tc

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...