Diederikus Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 Dat lijkt mij heel leuk. Gaan we doen. Maar weet jij iets op dat beacon?
Diederikus Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Ja hij is een beetje de richting kwijt Verklaar je nader.
ioHpeiH Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 X Vraag het de CO. Antarctica Mijn 60CSX is ook vegetarisch, kan de CO dat oplossen?
de kikkers Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 We luisteren. We zijn benieuwd naar het antwoord. Kikker
antarctica Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Iets wat vegetarisch is, bestaat uit organisch, plantaardig materiaal en is gewoon op te eten, eventueel gekookt, gebakken of gefrituurd. Een vegetarier daarentegen is een organisme wat slechts plantaardig materiaal eet. Een vegetarische GPS is dus eetbaar! Geheel in de stijl van Chez Diederikus stel ik voor gelardeerde GPS in knoflooksaus. Probleem opgelost. Antarctica
ioHpeiH Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Iets wat vegetarisch is, bestaat uit organisch, plantaardig materiaal en is gewoon op te eten, eventueel gekookt, gebakken of gefrituurd. Een vegetarier daarentegen is een organisme wat slechts plantaardig materiaal eet. Een vegetarische GPS is dus eetbaar! Geheel in de stijl van Chez Diederikus stel ik voor gelardeerde GPS in knoflooksaus. Probleem opgelost. Antarctica Damn, daar heb je me. Wou ik ook een keer een duur woord gebruiken... Vegetarisch of vegetariër, onze GPS lust geen wireless beacon, chirps en wherigo's, ook niet met met knoflooksaus. En toch wil ik X graag een keer gaan lopen. Vraag het de CO: zijn er nog opties?
antarctica Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Hint van de CO: kijk (en zoek) eens op de cachepagina, daar staat het antwoord op je vraag. Antarctica
hooningkorf Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Ja hij is een beetje de richting kwijt Verklaar je nader. Met od een cache lopen dan moet je de weg/ richting wel kwijt zijn Ja toch
Odlaniger Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Ja hij is een beetje de richting kwijt Verklaar je nader. Met od een cache lopen dan moet je de weg/ richting wel kwijt zijn Ja toch Dit klopt chronologisch niet, dus chrono-onlogisch. Je beweerde al dat Died de weg kwijt was voordat het plan werd gesmeed toen het ijzer heet was om X te gaan lopen/fietsen. Maar misschien wordt het NX, raken we alsnog de weg kwijt. Gelukkig is er een SOS in de buurt. En stroopwafels en de koffiesjop.
hooningkorf Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Pfpf wat een moeiljike woorden allemaal als je de weg/ richting kwijt bent
barny Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 of je gaat de rooie paaltjes route lopen en stap je op een gegevenmoment eventjes van het pad af raapt op de X, X op, krabbel iets van een nickname op een papiertje en gaat verder met de gele paaltjes route, je ziet een hoop van het bos raakt de weg en vooral de kluts niet kwijt behalve als je voor de paal staat die er niet meer staat, dan sta je mooi voor paal met je theorie en dan ga je verder met de rooie paaltjes route Barny
Aanbevolen berichten