elisa1955 Geplaatst 28 mei 2013 Geplaatst 28 mei 2013 Vandaag de findstatgen3 in gsak geinstalleerd en gerund. Maar tot mijn verbazing geeft hij niet alle caches cq alle landen waarin caches zijn gevonden weer! Later nog eens geprobeerd maar het blijft het zelfde, echter de tweede keer komt het html scherm niet meer te voorschijn. Ik weet niet nu wat ik verkeerd heb gedaan??
StefandD Geplaatst 28 mei 2013 Geplaatst 28 mei 2013 Een paar mogelijke oorzaken zouden kunnen zijn: - Klopt je found database wel? Country, State en County overal ingevuld? Database gerefreshed? - Staan de instellingen in FSG goed? Zijn de Found database en User Geocaching Name goed ingevuld? - Gebruik je de laatste versie van GSAK (8.2.1.192) en FSG (4.4.09)? De output wordt als html-code naar het klembord gekopieerd. Als de pagina niet uit zichzelf tevoorschijn komt even plakken in Kladblok en opslaan als html-bestand.
elisa1955 Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Geplaatst 28 mei 2013 StefandD Heel hartelijk bedankt, ik heb het gevonden, ik had de goede database niet ingevuld! Dankzij je hulp werkt het nu wel goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden