Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

In verband met mijn gezondheid, ben ik helaas niet meer instaat het onderhoud aan deze cache te doen.

Daarnaast moet ik ook om medische reden verhuizen, nu hoop ik dat iemand deze cache wil overnemen.

Voor het eind punt moet alleen nieuwe plek worden gezocht.

http://coord.info/GC1H74M

bewerkt door Compboy
Geplaatst (bewerkt)

edit gedaan

bewerkt door Compboy
Geplaatst

denk het is groten deels offline geweest denk dat meer onderhoud het beter gaat lopen

Geplaatst

Beste Antarctica, Ik heb nog ca 310 favo´s in de aanbieding, ik deel ze nl nooit uit. Het is de taak van de CO om volgens de richtlijnen een mooie of interessante plek te vinden. Je kan er maar 1 op de 10 caches uitdelen dus moet 90 % van de caches verdwijnen omdat ze geen favo hebben. Ooit heb ik 1 geo´dor uitgereikt aan raiders of the lost arc, als je hem hebt gedaan weet je waarom. Dus laat het adopteren over aan degene die hem wil hebben en niet aan het aantal favo´s. (ik heb deze en de meeste andere caaches van deze CO gelopen en hen toen ook ontmoet.)

Geplaatst

Je kan er maar 1 op de 10 caches uitdelen dus moet 90 % van de caches verdwijnen omdat ze geen favo hebben.

Nee, dat is een rekenfout. Aangezien je er maar 1 op de 10 kunt uitdelen zullen caches gemiddeld 10% favorites hebben. Alles wat onder de 10% zit is dus beneden gemiddeld. Nu is het natuurlijk zo dat lang niet iedereen ze uitdeelt, maar caches met zoveel logs en (vrijwel) geen favorites zijn wel een uitzondering, en horen zeker bij de slechtste 10% van alle caches. Natuurlijk zijn er ook mensen die wel van zo'n cache kunnen genieten, dus als iemand hem wil overnemen zou dat natuurlijk leuk zijn, maar ik ben het persoonlijk met antarctica eens dat het niet zo erg zou zijn om deze in het archief te gooien.

Helaas is de reden natuurlijk sowieso niet leuk, succes met de gezondheid!

Geplaatst

Ja het is lastig dat je zo met je gezondheid loopt te tobben. Sterkte daarmee. Ik heb helaas zelf de tijd niet om caches in houten bij te houden is me net te ver weg

• 2 weeks later...
Geplaatst

De cache gaat vandaag op disabled, en bij geen reactie binne 30 dagen het archief in

• 2 weeks later...
Geplaatst

Bas,

Afgelopen zondag had ik je een mail gestuurd met een adoptievoorstel ten aanzien van deze cache.

Laat even wat van je horen.

Victor

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...