Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Verder schrijf je over de Vista-kabel die je voor je dochter's Geko gebruikt; weet jij of die dezelfde is voor de eTrex die op de door jou getoonde link voorkomt? Moet ik die hebben dan? :cry:

Ja :beerchug:

en de prijs valt denk ik ook nog mee? :eek:

Geplaatst

Okee, da's dan duidelijk. Ik ga er gelijk eentje bestellen.

De pagina met het aansluitschema heb ik ondertussen fff gesaved op mijn h/d.

Als ik tzt het kabeltje klaar heb en eindelijk een Geko aangeschaft heb, ga ik mij buigen over de juiste software om te gebruiken.

Dank zover! :beerchug:

Geplaatst
Als ik tzt het kabeltje klaar heb en eindelijk een Geko aangeschaft heb, ga ik mij buigen over de juiste software om te gebruiken.

Als je nog een Geko aan wilt schaffen dan is dit draadje ook interesant.

Die Geko 201 heeft mij toen 141 euro gekost, terwijl ik hier een prijs zie die toch 25% hoger ligt. :cry:

Bestellen moet je toch wel met een groep doen ivm de verzendkosten. De garantie schrijf je gewoon op je buik

De Geko 201 is een leuk ding, maar op ca. 30 meter van de cache mis je toch het elektronisch kompas.

Oja, die gpsjes met kaart....... :eek:

Als je vertrouwd bent met een basis gps en je krijgt een gps met kaart in handen en je speelt er mee, dan bent je verkocht. :D

Tenminste Ik wel :beerchug:

Geplaatst

Heb gisteravond een Geko 201 bij de Navishop.nl besteld.

Heb toch liever garantie en een gebruiksaanwijzing in het nl.

Verder heb ik gemailed naar Rob in Echt die de plug hiervoor verkoopt, moet nog van 'm horen.

Ik ga nu eerst aan de slag om een datakabeltje te maken.

In elk geval bedankt voor je info! ;)

Geplaatst
Heb gisteravond een Geko 201 bij de Navishop.nl besteld.

Heb toch liever garantie en een gebruiksaanwijzing in het nl.

Verder heb ik gemailed naar Rob in Echt die de plug hiervoor verkoopt, moet nog van 'm horen.

Ik ga nu eerst aan de slag om een datakabeltje te maken.

In elk geval bedankt voor je info! :blink:

Of je met een Geko 201 een goede keus hebt gemaakt ligt helemaal aan je zelf. :lol1:

Maar welkom in dit wereltje en suc6 met het geocachen. :D

Gr Twinlife ;)

• 2 weeks later...
Geplaatst

Heb nu ongeveer een week de Geko in huis en ben er redelijk veel mee bezig geweest nu.

Valt mij erg mee dat hij zo goed ontvangt onder dik bladerdek nu de lente begonnen is. Ook kijk ik op van de nauwkeurige plaatsbepaling. Draait dus als een tierelier.

Ik ga eerdaags het datakabeltje in elkaar zetten, als ik tenminste de plug uit Almere binnengekregen heb (moet nog ff in de brievenbus kijken)

Ik ga nu op het forum zoeken naar ervaringen met OziExplorer, want ik begreep dat ik daar het beste mee kan werken. Iemand een andere/betere mening? :crybaby:

Geplaatst
Heb nu ongeveer een week de Geko in huis en ben er redelijk veel mee bezig geweest nu. Valt mij erg mee dat hij zo goed ontvangt onder dik bladerdek nu de lente begonnen is. Ook kijk ik op van de nauwkeurige plaatsbepaling. 
Als je de kans krijgt met een andere gps te spelen zul je erachter komen dat de Geko 201 er snel opstart. Mijn Vista is behoorlijk langer bezig met opstarten dan mijn Geko 201.
Ik ga nu op het forum zoeken naar ervaringen met OziExplorer, want ik begreep dat ik daar het beste mee kan werken. Iemand een andere/betere mening? 
Mapsource is misschien voor een beginner wat gemakkelijker om mee te starten. :crybaby:
Geplaatst

Ja idd, met circa 20 sec vind ik dat redelijk snel. Na 30 sec zijn er al zo'n 7 satellieten ontvangen en toont hij mooie dikke vette ontvangst-bars.

Ik had OziExplorer al gekregen van iemand, maar dat ziet er tamelijk profi uit. Ga eerst maar eens Mapsource opzoeken.

Tnx! :thumbup:

Geplaatst

Eh Jan, waar haal ik eigenlijk Mapsource vandaan? Ben druk aan het Googelen geweest, maar kwam alleen maar een 7.2 Mb grote tegen waarvan ik de bron niet kan vinden. Een Ad-on heb ik ook, maar ik kan die van 7.2 niet installeren. Waar heb jij de jouwe vandaan dan? :beerchug:

Geplaatst
Eh Jan, waar haal ik eigenlijk Mapsource vandaan?
Tegenwoordig wordt Mapsource Europe verkocht bij de Garmin dealer.
Waar heb jij de jouwe vandaan dan? :beerchug:
Goh, d'r lagen zo in eens wat cd's bij mijn computer ;)

Dat was in die tijd dat Mapsource BeNeLux nog 300 gulden kostte

Geplaatst

Hoi,

Ik begreep dat dit prog gratis gebruikt kan worden, maar dat je je wel eerst ffff moet registreren bij Garmin. No problemo natuurlijk. Maareh... dat neemt nog niet weg dat er niet eenvoudig aan te komen is.

Tot nu toe nog niet gelukt.

Kwam ook s/w tegen van gpstm; heeft iemand daar ervaring mee? Is ook gratis.

:thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...