fam.jong Geplaatst 17 april 2013 Geplaatst 17 april 2013 Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik geocaches inlaad in mijn Etrex 20. Bij mijn vorige Garmin (de Etrex Vista HCX) was dat geen probleem en was mijn scherm te zien tijdens het binnenhalen van geocaches. Nu staat er in mijn venster een USB tekentje en de naam GARMIN. Ik heb geprobeerd om op de "gewone" manier een geocache in de GPS-er te laden maar dat gaat blijkbaar anders bij deze. Groeten, jeroen Team fam.jong
StefandD Geplaatst 17 april 2013 Geplaatst 17 april 2013 Ik weet niet wat de "gewone manier" is, maar er zijn meerdere mogelijkheden: 1. De "Send to GPS" knop op de cachelisting op geocaching.com. 2. Caches/PQ's inlezen in BaseCamp en dan gezamenlijk opsturen naar je toestel. 3. Caches/PQ's laden in GSAK en dan gezamenlijk opsturen naar je toestel. 4. GPX-bestanden van caches of PQ's handmatig kopiëren naar de map \Garmin\GPX\ op je toestel. 5. Er zijn er nog veel meer, maar alles draait om het zetten van een of meerdere GPX-bestanden in de juiste map op je toestel.
Birdie.NL Geplaatst 17 april 2013 Geplaatst 17 april 2013 Wellicht een reden: staat bij het binnenhalen het device wel op Etrex 20, i.p.v. Vista HCX ? Bij Send to GPS zie je dat zeker langskomen. Eventueel moet je de Garmin Communicator eerst verwijderen en daarna opnieuw downloaden en installeren (http://software.garmin.com/nl-NL/gcp.html). Bij GSAK gebruiken GPS - Instellen
Aanbevolen berichten