brrrombeer Geplaatst 13 april 2013 Geplaatst 13 april 2013 Ik heb een Montana 600 om mee te geocachen. Ik gebruik verder Topo Benelux. Van de site www.geocaching.com laad ik van tijd tot tijd een aantal geocaches in. Als ik direct na het inladen op mijn Montana kijk, dan staan de geocaches in de Topo-kaart aangegeven. Echter, de laatste tijd valt mij op dat als ik ingelade geocaches een tijdje in de Montana heb staan ze naar verloop van tijd (ik weet niet hoelang, dat heb ik niet gecheckt) niet meer op de kaart getoond worden. Als ik dezelfde geocaches opnieuw via www.geocaching.com in de Montana laad, dan krijg ik de boodschap: "The file D:/Garmin/gpx/..(en dan code geocache).. already exists in your GPS Device. OK to overwrite the file?" Als ik op de button OK klik en daarna het scherm van de Montana bekijk, dan staat/staan de geocache(s) er weer in! Hoe kan dit? En waarom wordt een geladen geocache niet blijvend getoond? Is er iemand die hier een antwoord en oplossing voor heeft? Alvast bedankt.
TheWorker Geplaatst 16 mei 2013 Geplaatst 16 mei 2013 Ik weet dat deze vraag al een tijdje geleden is gesteld, maar ben toch even nieuwsgierig of dit is opgelost. Vind het een rare zaak en heb er zo geen oplossing voor, maar wat gebeurt er als je het gpx-bestand in bijvoorbeeld MapSource of BaseCamp laadt? Ben benieuwt of je de caches dan wel op de kaart ziet die je mist in de Montana. Staan de verloren caches ook niet onder "gevonden caches" in het menu van de Montana? Niet dat ze als "gevonden" gemarkeerd zijn. Ik gebruik zelf een Montana 650, maar heb dit nog niet gehad.
Aanbevolen berichten