Slepperini Geplaatst 10 april 2013 Geplaatst 10 april 2013 Ik heb sinds gisteren een etrex 20 in mijn bezit. We hebben net een cache in de buurt gedaan en gevonden. Kan in deze ook loggen door de gps aan de pc te hangen? Nog een vraag. Als ik caches binnenhaal kan ik dan ook de omschrijving krijgen of kan dat alleen als je premium lid bent? Misschien staat het wel ergens op dit forum, maar ik zie ff door de bomen het bos niet meer. Groetjes Sandra
DeBoer Geplaatst 10 april 2013 Geplaatst 10 april 2013 (bewerkt) De E-trex aan de pc hangen, naar je profielpagina en dan naar beneden scrollen. Rechts onderaan verschijnt een vakje met daarin "Veldnotities". Via deze optie kun je dan loggen. Beschrijvingen krijg je idd alleen als je premium lid bent. Succes!! 10 april 2013 bewerkt door DeBoer
next wave Geplaatst 27 augustus 2013 Geplaatst 27 augustus 2013 Hoi Sandra. In firefox kan je een hulpmiddel instaleren dan kan je op de geocache site als je op een cachepagina staat deze pagina als gpx extensie wegsaven en dit bestand in je gpx map van de gps laden en je jkan dan tijdens het cachen de pagina raadplegen. even googelen op gpx geocaching of. Firefox add ons extensions in zoekvelt GPX converter zoeken en vervolgens stappenplan uitvoeren je moet dan een extra icon krijgen bij firefox als je die aanklikt op een cache pagina word deze opgeslagen als GPX file. Dan hoef je geen premium lid te worden. Groet Raymond.
Aanbevolen berichten