Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op 13 juli vorig jaar werd Met STIP op de kaart ... Cuijk gepubliceerd.

Na een rustige start werd na een aantal maanden een STIP gelegd in Krommenie, waarna het aantal stippen explodeerde.

Op dit moment zijn er volgens onze selectie 200 stipgerelateerde caches gelegd in Nederland en België.

http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?key=stip+op+de+kaart&submit4=Go&sortdir=desc&sort=placed geeft 197 hits en dan zijn er nog:

Medicijn tegen de stippenziekte, Nederland in de ban van de stippen en Antistip Hilversum.

Onze insteek was het fenomeen van het invoeren van een plaatsnaam bij Google maps/ Earth, enz. onder de aandacht te brengen en tegelijkertijd aandacht voor de plaats zelf.

Dat dit initiatief zoveel navolging zou krijgen hadden wij echt niet verwacht.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die deze serie minder leuk vinden, maar de meeste reacties die we hebben gekregen zijn positief.

In alle provincies in Nederland liggen stippen, behalve in Limburg.

Zodra in Limburg ook een stip is gelegd, gaan we werk maken van een bijzondere stip.

Een locatie hebben we al op het oog.

Geplaatst

Het idee was leuk, maar roept dus zo verschrikkelijk op tot het beruchte potjepleuren.

Ik weet dus niet of TS zo trots moet zijn dat zijn idee 200 neergeflikkerde potjes heeft opgeleverd (en ja, daar zit er dus ook 1 van mij bij, maar die is al een eigen leven gaan leiden)

Geplaatst

Er wordt over het algemeen informatie gegeven over de plaats er zijn legio caches met een andere naam die ook gaan over de plaats zelf.

What's in a name.

Geplaatst

Er wordt over het algemeen informatie gegeven over de plaats er zijn legio caches met een andere naam die ook gaan over de plaats zelf.

What's in a name.

Omdat dit initiatief (nogmaals, wat ik erg leuk vindt) echt wel heeft gezorgd voor een ontploffing in het neerkwakken van potjes. Het is nl. ook erg snel geregeld. Alles is al klaar. Maar dat ligt niet aan jou idee, maar aan de uitvoerders.

Geplaatst

Als in Limburg ook een stip is geplaatst komt er een bijzondere stip? Zeker de Nederland-stip in Google?

Nee, maar wel iets waarbij Google Earth nodig is om de coördinaten te bepalen. Het wordt een mysterie. :clown:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...