MacDD Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2013 Prof, het zit bij jou, ik kan je niet mailen, je brievenbus zit vol. En ik heb het touw pas volgende week, ligt in Budel en daar woon ik niet naast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 (bewerkt) MacDD, kun je me even mailen naar het mailadres wat ik je vanochtend gestuurd heb? Je mailbox hier op geocaching zit vol, dus we kunnen je niet meer bereiken. Antarctica 11 maart 2013 bewerkt door antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2013 Zo, leger gemaakt. Heb ik nooit geweten, nu weer aan het werk. laterz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 Postbus leeg? Gelijk maar weer een berichtje erin Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Voor het OdPikkertje heb je iets meer dan 15 meter nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 (bewerkt) Voor het OdPikkertje heb je iets meer dan 15 meter nodig! Vraag aan Od, omdat we al aan de studie van het Odpikkertje zijn begonnen: 15 meter heen en 15 meter terug? 12 maart 2013 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 MacDD, is het touw inmiddels versneden tot 200 stukjes van 1 meter, zoals afgesproken? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Met ons is nog helemaal niets afgesproken. En met touwtjes van een meter kan je niks, niet eens behoorlijk touwtje springen!Od? Hoeveel meter is er voor het Odpikkertje nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 (bewerkt) Met ons is nog helemaal niets afgesproken. En met touwtjes van een meter kan je niks, niet eens behoorlijk touwtje springen! Od? Hoeveel meter is er voor het Odpikkertje nodig? ongeveer 22 meter edit: aan één stuk 12 maart 2013 bewerkt door Odlaniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 12 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik ga er volgende week donderdag om. En daarna versnij ik het in 2000 stukjes van 1-0 cm en ga ik het voor het goede doel verkopen. Jou 15 meter komt in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Mooi! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Jawel, voor een kikker is dat toch ruim genoeg? En met touwtjes van een meter kan je niks, niet eens behoorlijk touwtje springen! Ik ga er volgende week donderdag om. En daarna versnij ik het in 2000 stukjes van 1-0 cm en ga ik het voor het goede doel verkopen. Jou 15 meter komt in ieder geval. 2000 stukjes van 1 cm + 15 meter............dus er zit 215 meter op die rol..............boef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 13 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2013 2000 stukjes van 1 cm + 15 meter............dus er zit 215 meter op die rol..............boef Oops, gesnapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
familiejansen Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Wij willen wel 60-70 meter, als je dat nog hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 13 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2013 Wij willen wel 60-70 meter, als je dat nog hebt. Sorry, maar dan heb ik zelf nix meer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden