Spring naar bijdragen

Best Of - Doe Het Zelf - Meet And Greet Event


hrng

Aanbevolen berichten

Ik rijd zo'n twee keer per week langs de dode hond. En dat roept elke keer weer goede herinneringen op aan het 2e dode hond niet zo mini event waar ik aan mee heb gedaan. Volgens mij hebben de organisatoren het Kameraadschap der Veteranenclub DH-2004-1 na die goed georganiseerde revival hun estafette stokje aan de wilgen gehangen en heeft niemand hem er uit gehaald.

Nu is de drempel ook wel groot, want er zitten best wel risico's aan zo'n massale overtocht en ongelukken wil je niet op je geweten hebben.

 

Er zijn vast meer van dit soort geslaagde events op een speciale locatie die vanwege een of andere reden geen vervolg krijgen.

 

Is het misschien een idee om landelijk op een bepaalde dag vlak voor of vroeg in de zomer gelijktijdig een 4 tal van die events zonder registratie, limieten of centrale organisatie te herhalen. Enkel een aanvangs- en eindtijd, de snacks en hulpmiddelen die je zelf meeneemt en de bestaande caches in de buurt.

Zag maar een "doe het zelf" event. Komt er niemand dan is er geen mens overboord; komen er veel dan is het gezellig en regelt het zich vanzelf.

 

Voor dit jaar dacht ik aan de volgende gelijk tijdig te houden locatie events.

 

- dode hond

- brienenoord eiland event (geen idee of die er ooit geweest is)

- ?

- ?

 

NB. Dit ongeorganiseerde "multi-event" wordt dan niet geregistreerd op de website enkel gemeld op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

zelf heb ik warme herinneringen aan de spontane event "wie durft" in januari 2004

zelfs na 9 jaar kijk ik elke keer als ik die brug over ga er toch naar en een glimlach is dan niet te onderdrukken

 

 

 

 

52c33258-a704-45d8-a0cf-3275e4ffc7c8.jpg

 

via Twitter word er een enkele keer opgeroepen voor een "event zonder puntje" zoals dat genoemd word

eerlijk gezecht zijn dat best heele gezellige events waar het helemaal niet draait om de kwantiteit maar gezelligheid

ik zeg gewoon doen, en wat de dooie hond betreft wil ik wel het voortouw nemen om van het voorjaar als de muggen het meest bloeddorstigst zijn wat te regelen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Dit was een event zoals een event hoort te zijn!

 

Ook ik kijk met veel plezier terug op dit event, omdat het georganiseerd was

zonder er een puntje aan vast te knopen!!

 

En ik ben van mening dat de bezoekers van dit event er ook

met veel plezier op terug kijken.

 

 

55200f46-7524-4501-bf85-4069a3aff529.jpg

 

 

Ook dit jaar gaan wij tijdens de paasen weer kamperen op de kamping in Delft.

 

Kijk eens naar deze Link: http://www.delflandhoeve.nl/

 

En wie weet treffen we elkaar daar.

 

Vriendelijke groet,

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...