Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoe kun je een Locationless (Reverse) Caches aanmelden???

In het aanmeldingsformulier van de caches is het namelijk niet mogelijk om dit type cache te selecteren!

Groet, Boober en Nikki

Geplaatst
Hoe kun je een Locationless (Reverse) Caches aanmelden???

In het aanmeldingsformulier van de caches is het namelijk niet mogelijk om dit type cache te selecteren!

Groet, Boober en Nikki

Kom jongens even het forum beter doorspitten.

Dan was deze vraag overbodig geweest. ;)

gr Twinlife

Geplaatst

Dan was deze vraag overbodig geweest. :yes:

gr Twinlife

Er bestaan geen domme vragen!

Alleen domme antwoorden!

Misschien hebben we ook al wel goed gezocht maar nog geen bevredigend antwoord gevonden!

Het valt op dat in dit forum veel mensen op een niet zo vriendelijke manier met elkaar omgaan. Volgens mij is een forum bestemd om vragen aan elkaar te stellen. Niet om elkaar een beetje te lopen afzeiken!

Misschien is het gewoon aardig als iedereen in dit forum een beetje aardig is, maar vooral ook aardig blijft doen!

Schatzoeker bedankt voor je snelle antwoord!

:D NIKKI :D

Geplaatst

Dan was deze vraag overbodig geweest. :D

gr Twinlife

Er bestaan geen domme vragen!

Alleen domme antwoorden!

Misschien hebben we ook al wel goed gezocht maar nog geen bevredigend antwoord gevonden!

Het valt op dat in dit forum veel mensen op een niet zo vriendelijke manier met elkaar omgaan. Volgens mij is een forum bestemd om vragen aan elkaar te stellen. Niet om elkaar een beetje te lopen afzeiken!

Misschien is het gewoon aardig als iedereen in dit forum een beetje aardig is, maar vooral ook aardig blijft doen!

Schatzoeker bedankt voor je snelle antwoord!

:D NIKKI :D

Het was ook niet onaardig bedoelt hoor,ik probeerde alleen maar aan te geven dat er al 1 of meerdere draadjes over dit onderwerp bestaan en ook waar het antwoord bij staat.

Nogmaals mijn excuus dat ik onaardig over kwam het was niet zo bedoelt. :yes:

Gr Twinlife

Geplaatst

:yes: Wat zijn jullie aardig voor elkaar :D

Ik zeg, maar zo je mag gerust iemand verrot schelden als je het maar met een vriendelijk gezicht doet. Dit komt wat symphatieker over.

:D

Geplaatst

Shit, laat ik nu door een spierverkramping altijd een lach op mijn gezicht hebben, zelfs als ik aan het poepen ben. :yes:

GRTZ

Kruimeldief :D Ik lucht mijn hart niet, ik geef om het milieu.

Geplaatst
Shit, laat ik nu door een spierverkramping altijd een lach op mijn gezicht hebben, zelfs als ik aan het poepen ben.  :D

Nu weet ik er nog wel een paar die die lach van je p.r.m af willen slaan :D verkramping of geen verkramping :D

Ruud :yes:

Geplaatst
[Het valt op dat in dit forum veel mensen op een niet zo vriendelijke manier met elkaar omgaan. Volgens mij is een forum bestemd om vragen aan elkaar te stellen.

Kom je ook weleens op een ander forum? Zo ja dan zal je ook weten dat de geocachers over het algemeen erg vriendelijk met elkaar omgaan...

Geplaatst
Nu weet ik er nog wel een paar die die lach van je p.r.m af willen slaan :D verkramping of geen verkramping  :yes:

Ook als ik aan het poepen ben? :D Rare mensen die Geocachers.

GRTZ

Kruimeldief :DWij zijn gaarne bereid een afkeurend oordeel over onszelf uit te spreken op voorwaarde dat niemand het ermee eens is.

Geplaatst
Het blijft lachen hier een raar groepje mensen bijelkaar, en kruimel hoe kom je toch altijd aan die leuke spreukjes??????????

Die zoek ik en die vind ik :cry:

Rare jongens, die cachers,huh?

GRTZ

Kruimeldief :beerchug:Het zit op het dak en maakt muziek? Een dakkapel!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...