Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goh, wat leuk, zeg! Ik wordt er helemaal enthousiast van. Antarctica

Dus jij stap NU in je blauwe autotje om stippen te scoren ???

Als je het niet erg vindt, zoek ik een iets ander soort caches uit.

Antarctica

• Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

Ha die sprinkhen,

Want dat ben je eigenlijk.

Bedankt voor de complimenten.

Vr Gr

Keske27.

bewerkt door keske27
Geplaatst

Sprinkhaan, ik kan zien dat je nieuw bent op dit forum. Je kent de ongeschreven spelregels blijkbaar nog niet.
Als het draadje langdradig wordt, dan veranderen we van onderwerp. Dan kan het zo maar gebeuren dat een topic over Bogus-caches verandert in een uitstalling van dameslaarzen. Of een topic over Stipjes in een betoog over de kwaliteit van geocaches in het algemeen. Over smaak valt namelijk wel te twisten.
Maar er zijn drie gouden regels:
1. We gaan niet schelden, dus het woord onhandig persoon hoort hier niet thuis en bovendien bedoel je waarschijnlijk iets anders en heb je het verkeerde scheldwoord gebruikt.
2. We gaan niet liegen over onze cache-prestaties. Volgens geo.com heb je slechts eenmaal gelogd en was het geen filmkokertje. Of zijn er meer sprinkhanen?
3. We nemen elkaar zoveel mogelijk in de maling. En daar ben jij ook het slachtoffer van. Want eigenlijk vind ik het geniaal om met de stippenserie je eigen land te ontdekken. Jij zou anders nooit van je leven naar Hierden gaan. Ik ook niet, ook nu niet, maar dat terzijde.

Er is één persoon die bovenstaande regels altijd aan zijn laars lapt, maar die rijdt dan ook voor straf al tien jaar lang in een zeer opvallend busje rond.

Geplaatst (bewerkt)

Ha die sprinkhen,Want dat ben je eigenlijk.Bedankt voor de complimenten.Vr GrKeske27.

Waarom niet springkip ??

Sprinkhaan, ik kan zien dat je nieuw bent op dit forum. Je kent de ongeschreven spelregels blijkbaar nog niet.Als het draadje langdradig wordt, dan veranderen we van onderwerp. Dan kan het zo maar gebeuren dat een topic over Bogus-caches verandert in een uitstalling van dameslaarzen. Of een topic over Stipjes in een betoog over de kwaliteit van geocaches in het algemeen. Over smaak valt namelijk wel te twisten.Maar er zijn drie gouden regels:1. We gaan niet schelden, dus het woord onhandig persoon hoort hier niet thuis en bovendien bedoel je waarschijnlijk iets anders en heb je het verkeerde scheldwoord gebruikt.2. We gaan niet liegen over onze cache-prestaties. Volgens geo.com heb je slechts eenmaal gelogd en was het geen filmkokertje. Of zijn er meer sprinkhanen?3. We nemen elkaar zoveel mogelijk in de maling. En daar ben jij ook het slachtoffer van. Want eigenlijk vind ik het geniaal om met de stippenserie je eigen land te ontdekken. Jij zou anders nooit van je leven naar Hierden gaan. Ik ook niet, ook nu niet, maar dat terzijde.Er is één persoon die bovenstaande regels altijd aan zijn laars lapt, maar die rijdt dan ook voor straf al tien jaar lang in een zeer opvallend busje rond.

Ik vind sukk... Niet schelden hoor ....... Tenzij je aangesproken voelt

En tja sorry maar ik vind loggen niet zo belangrijk

Ik ga niet voor de puntjes

bewerkt door sprinkhaan
Geplaatst

Mmm..ik voel een limerick opkomen, maar het cafe is helaas dicht

Zal ik een glaasje voor je inschenken Sjoerd?

Dan neem ik nog een bekkie pleur.

Groetjes,

Kees.

P.s Wanneer is er weer eens een feestje??

Geplaatst

Het café was een literaire vluchtplaats op geo.nl voor cachers die moe werden van het geruzie in diverse draadjes.

Geplaatst (bewerkt)

Mmm..ik voel een limerick opkomen, maar het cafe is helaas dicht

Zal ik een glaasje voor je inschenken Sjoerd?

Dan neem ik nog een bekkie pleur.

Groetjes,

Kees.

P.s Wanneer is er weer eens een feestje??

. NIET in de lier !!!

Lekker met gefrituurde sprinkkees

bewerkt door sprinkhaan
Geplaatst (bewerkt)

Zal ik dan de eerste zin doen?

Een zekere dame in Zandvoort,

enzovoort...

Rijmschema A A B B A

voorbeeld:

Een zekere cacher in De Lier

lokte zijn medecachers met bier

in een donkerbruin cafe

ging het van hatskeskedee

ja, daar was het veel gezelliger als hier.

bewerkt door Twin Peaks
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...