Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo all,

Er staan voor de deur al heel wat gasten te wachten om binnen te komen,

maar waarschijnlijk controleerd de portier streng op verdovende middelen

deze avond.

Lighthouse777, de meesjes, DanPan, @rend, Odlaniger, mmjjt, antarctica, no-name, Sporenrondalkmaar, barny, iersesetter, Team Tabak, Lein, twodutch, Japiejoo, topzoekertje, team nessa, campflight, de-fam

Komt allen binnen zou ik zeggen: En vertel je verhaal.

Groetjes,

Keske

Geplaatst

Twin Peaks, als je de betreffende cache gaat loggen, wil je mijn naam ook even in het logboek zetten?

Naam in het logboek is gelogd.

Antarctica

Je kan hem toch ook loggen zonder de gaan zoeken en je naam niet in het logboek te schrijven...

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=36995627-367f-473a-9978-aa84849ed5fd

Nee, het enige wat ik met Barny eens ben; je naam hoort in het logboek te staan.

Antarctica

Geplaatst

Zo is het Ant, maar het maakt niet uit hoe. WP's negeren, puzzels door anderen laten oplossen, eventueel een breekijzer gebruiken. Naam in het logboek is heilig. Maakt zelfs niet uit wie mijn naam in het logboek heeft gezet.

Geplaatst

Twin Peaks, als je de betreffende cache gaat loggen, wil je mijn naam ook even in het logboek zetten?

Naam in het logboek is gelogd.

Antarctica

Je kan hem toch ook loggen zonder de gaan zoeken en je naam niet in het logboek te schrijven...

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=36995627-367f-473a-9978-aa84849ed5fd

Nee, het enige wat ik met Barny eens ben; je naam hoort in het logboek te staan.

Antarctica

Het is wel een filmkokertje he

Geplaatst

Hallo all,

Ik ben toch wel heel erg benieuwd wie Sprinkhaan is??

Als ik haar als "vriend" toevoeg ben ik zo weer weggehaald.

Dat is helemaal niet erg, maar waarom blijven Thex en Barny wel staan??

Ze valt zeker op gespierde mannen.

Geplaatst

Zoals je zegt, Sprinkie valt op echte mannen, dus ik nodig hem ook niet uit.

It 's time to say goodbye, ik ga nachtvlinders observeren.

Geplaatst

Vlindertje, ik ben bezig met een cache The Butterfly Effect, al mee begonnen voordat ik jou hier in het café voor het eerst ontmoette, dus slaat niet op jou.

De film heeft vast indruk op je gemaakt, na zo'n dramatische avond. En de chaos-theorie ligt jou wel. Nog kiespijn, trouwens?

We gaan weer aftellen naar middernacht. Maar laat de stekker er ditmaal in, anders mis je de felicitaties. Bij dezen.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...