Pierre Gielen Geplaatst 6 januari 2013 Geplaatst 6 januari 2013 Ik heb gezocht maar niet gevonden hoe ik met mijn Etrex 30 een kruispeiling kan maken. De handleiding zegt hier helemaal niets over. Op internet vind ik wel tips om een route uit te zetten, maar als ik een route maak, kan ik daar handmatig vanalles aan toevoegen behalve gewone coordinaten... Tja, misschien kan het helemaal niet met met deze gpsr? Of is het iemand gelukt, dan zou ik graag willen weten hoe... Pierre
profplof Geplaatst 6 januari 2013 Geplaatst 6 januari 2013 Wij hebben dit laatst voor het eerst gedaan. Het is even een werkje, maar uiteindelijk is het gelukt. http://meelhopper.nl/kruispeiling.html dit is de site waar wij de info voor de kruispeiling vandaan hebben gehaald. Je zult even moeten stoeien in het waypoint-menu. Misschien zijn er anderen die een andere manier hebben? Wij lezen nieuwsgierig mee!
Nuffie Geplaatst 9 januari 2013 Geplaatst 9 januari 2013 Tja, het kan natuurlijk op de manier van profplof, maar ik prefereer een progje als gct.exe op het netbook (windows) of GCC op de smartphone. Die rekenen precies het coord voor je uit. Hoef je niets te gokken.
profplof Geplaatst 9 januari 2013 Geplaatst 9 januari 2013 Dat klopt, maar dat progje draait niet op de etrex 30
Pierre Gielen Geplaatst 10 januari 2013 Auteur Geplaatst 10 januari 2013 Wij hebben dit laatst voor het eerst gedaan. Het is even een werkje, maar uiteindelijk is het gelukt. http://meelhopper.nl/kruispeiling.html dit is de site waar wij de info voor de kruispeiling vandaan hebben gehaald. Je zult even moeten stoeien in het waypoint-menu. Misschien zijn er anderen die een andere manier hebben? Wij lezen nieuwsgierig mee! Tja, ik gebruik ook de smartphone voor een waypoint projectie en heb inmiddels de app GCC getest op mijn Android telefoon. Maar als het kan op de Etrex 30 zou ik wel eens willen weten hoe je op dit toestel vrije coördinaten kunt invoeren bij het creëren van een route. Mijn apparaat eist daarbij namelijk invoer van een straatnaam of 'nuttige plaats'.
StefandD Geplaatst 11 januari 2013 Geplaatst 11 januari 2013 De vier benodigde waypoints maak je eerst aan met Markeer Waypoint. Dan pas ga je de route maken. Je kan de waypoints selecteren bij het maken van een route.
Aanbevolen berichten