DoggyteamNL Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Klein vraagje omtrend de ticket. Die heb ik op 27 nov al aangemaakt ivm naamsverandering maar ik heb nog niets 'gehoord'. Hoe weet ik dat het goed gegaan is en dat ik gewoon even netjes moet afwachten? De redenen waarom ik er nu over begin is dat wij straks onze eerste cach gaan zoeken en dus gaan beginnen maarja dan zou ik het wel lekker vinden als alle namen het zelfde zijn (zowel op .nl als op .com) Van Geodogs naar DoggyteamNL Ik hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Heb je wel online ingecheckt? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 DoggyTeamNL: Welkom op het forum We hopen dat jullie naam snel gewijzigd wordt. Maar misschien is het een kwestie van gewoon even een paar uurtjes wachten? Succes bij het wachten. Ergens op wachten is nooit leuk Is er niet een leuke cache in de buurt waarmee jullie deze wachttijd op kunnen vullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LeoCache Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 DoggyteamNL, Ik zie dat jullie op .com wél met deze teamnaam geregistreerd staan. Dan zou ik zeggen, ga lekker naar buiten om te cachen (trek wel regenkleding e.d. aan ) en laat die naam hier op .nl gewoon voor wat 'ie is. Die van .com is het belangrijkste want daarmee ga je straks loggen. Veel plezier met het spel! Groet, Leo 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoggyteamNL Geplaatst 2 december 2012 Auteur Share Geplaatst 2 december 2012 Ja onze ticket vind ik online weer terug maar staat nog open. Dank jullie wel en gelijk hebben jullie. Het zonnetje schijnt nu nog dus .... op naar de eerste cach! tot laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Succes met het vinden van je eerste cache Laat je even weten hoe het is gegaan? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoggyteamNL Geplaatst 2 december 2012 Auteur Share Geplaatst 2 december 2012 Zeker!! Kijk maar eens: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=20419 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Hartstikke leuk!. Ook na je 10.000ste vondst zal je de eerste koesteren als één van de mooiste!!! Veel succes verder met deze fijne bezigheid!!! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoggyteamNL Geplaatst 9 december 2012 Auteur Share Geplaatst 9 december 2012 Dank jullie wel! Ja ja we hebben al diverse uitgeprint en klaarstaan. Tijd ontbreekt ons af en toe maar dat maakt niks uit. Het ligt klaar dus zodra het even lukt..........gaan we aan de wandel! Bedankt voor het veranderen van onze naam! Zijn daar ERG blij mee. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden