spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) He Helmine, ik snap jouw tranen om Geozeist niet. Ik lach me helemaal kapot! Dit kan toch niet echt zijn? 1 december 2012 bewerkt door spoekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 ik ook, wat een jankerd....... he geojankerd, ook een leuke naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 ik ook, wat een jankerd....... he geojankerd, ook een leuke naam! Nu niet stiekem zelf als eerste Geozeist registreren he. Iedereen wil deze naam natuurlijk wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 sssst, ik ben net aan het inloggen. nou hebben ze me door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Geojankerd is helaas niet meer vrij. Dadelijk Geozeik maar eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ach met de nodige creativiteit met hoofdletters is er nog ea mogelijk. Hahaaaa Beste Spoekie, mogen we een lekker glas 100-jarige bushmill aanbieden? Net ontkurkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ach met de nodige creativiteit met hoofdletters is er nog ea mogelijk. Hahaaaa Beste Spoekie, mogen we een lekker glas 100-jarige bushmill aanbieden? Net ontkurkt Bedankt voor het aanbod. Maar wat is Bushmill eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) @ Jiejie: geozuipschuit! @ Spoekie, aka Geozeist, aka Geozeik: Bushmills is een overheerlijke single malt Ierse Wiskey 1 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 @ Jiejie: geozuipschuit! @ Spoekie, aka Geozeist, aka Geozeik: Bushmills is een overheerlijke single malt Ierse Wiskey Hoe ik ooit de naam Spoekie heb kunnen registreren terwijl er zoveel betere namen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Geinspireerd door een geocoin, spookie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Hmm, whiskey is niet aan mij besteed. heb je ook nog een rode wijn staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 geen idee... hoe zal ik mezelf eens gaan hernoemen? een rode wijn voor Geospoekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Zekers zekers. Voor jou rukken wij er eentje open. O nee, je moet hem beschaafd laten ploppen geloof ik geen idee... hoe zal ik mezelf eens gaan hernoemen? Geozeetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Barney had een goede suggestie: geoheethoofdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 ik heb ook geen minnetjes meer om uit te deelen. Hoeveel van die dingen kan je eigenlijk rond strooien op een dag? Ik blijf me echt nog steeds verbazen over het systeem. Ik verwacht dat ik er over vijf jaar nog steeds niks van zal snappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten