Odlaniger Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 (bewerkt) Kikker, dit istie: 1 december 2012 bewerkt door Odlaniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 1 december 2012 Auteur Share Geplaatst 1 december 2012 Ik heb er 16. Waar heb ik dat aan te danken? tja zou ik ook wel willen weten barry is de winnaar van 86 punten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 professor X heeft er al 64 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Hoe krijg e reputatiepunten? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Geef ik Helmine een puntje voor de whiskey die ik vanavond ga krijgen, zegt-ie, je hebt vandaag al een punt gegeven. Vervolgens kent hij dat punt toch toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Dank je Od, ik heb een nieuwe fles Bushmills gehaald. Die gaan we vanavond soldaat maken. Ik heb mijn maximum positieve stemmen gebruikt Wat als ik nou spijt heb van een stem en er 1 terug wil trekken? Zillah heeft al 9 punten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 ik vraag mij af hoe je aan die punten komt ? heeeee kikker heeft er vier 4 <--- Wáár kan ik dat terug lezen? Zijn het groene of rode punten? Senks! Od: ik ben werkelijk onder de indruk van jullie nieuwe aanschaf Ik hoop dat VMN er nog lang plezier van mag hebben (en jij natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 1 december 2012 Auteur Share Geplaatst 1 december 2012 Dank je Od, ik heb een nieuwe fles Bushmills gehaald. Die gaan we vanavond soldaat maken. Ik heb mijn maximum positieve stemmen gebruikt Wat als ik nou spijt heb van een stem en er 1 terug wil trekken? Zillah heeft al 9 punten he hoe kan dat nu heb 1 stem meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Dit systeem is verbazingwekkend 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 1 december 2012 Auteur Share Geplaatst 1 december 2012 hup puntje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ik zal zo eens kijken of ik ook wat puntjes uit kan delen. Zo te lezen mag ik er 2 kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Tjingejonge gaan er nu nieuwe puntjesjagers opstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Tuurlijk, je moet toch alle puntjes uitdelen die je krijgt? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 We zijn hier druk aan het dichten. Tenminste Helmine is druk aan het dichten... Tuurlijk, je moet toch alle puntjes uitdelen die je krijgt? Dat klopt als een zwerende vinger! Heb er meteen eentje aan je uitgedeeld Wat rijmt er trouwens op "installeren"? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Ehh, zo goed ben ik niet hoor. Bij dat soort moeilijke woorden draai ik altijd de zin om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten