Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Een virtuele cache...

Deze staat in de approval en is virtueel. Iemand beweerde al dat ZIJ dit maagdje wel even zou pakken. Ik wil verder geen namen noemen av-884.gif maar heb beloofd het haar iets moeilijker te maken...dus wie is het eerste met het loggen van deze virtuele cache....

En omdat ZIJ de opdracht al kent,

Geocaching vehicle sticker cache

Dutch:

------

Wij hebben hem nog niet kunnen ontdekken daarom deze virtuele cache. Logs worden alleen geaccepteerd indien aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

- Maak een foto van een geocache sticker op een voertuig tesamen met je GPS in beeld.

- Ieder voertuig kan slechts 1 maal gelogd worden, wie het eerst komt.....

- Om dubbele logs te voorkomen worden alleen foto's met de volledige voor- of achterzijde geaccepteerd.

bewerkt door TeamTobi
Geplaatst
Iemand beweerde al dat ZIJ dit maagdje wel even zou pakken. Ik wil verder geen namen noemen av-884.gif maar heb beloofd het haar iets moeilijker te maken...

Gut wie heeft al weer zo'n hondje? :ph34r:

Het is dat je de maagd te ver weg is, anders wilde ik wel ff opnemen tegen D..........

GRTZ

Kruimeldief :yes:I always wanted to be somebody, but I should have been more specific.

Geplaatst

Tja als hij zo op de logpagina staat is ie natuurlijk perfect....alleen daar zie ik hem nog niet :ph34r: Dat wordt dus nachtwerk....Ow en ik zie dat deze auto nog wel compleet is???

Geplaatst

Ik ben bang dat deze cache niet goed gekeurd gaat worden. Eigenlijk is het een locationless cache, en momenteel is daar een moratorium op. Nieuwe locationless caches worden op dit moment niet toegelaten.

Reverse Virtual (Locationless Caches)

Locationless caches are a variation of virtual caches, but with no specific location to visit. Instead, the cache hunter is instructed to search for an object that meets certain criteria and report its coordinates. Many times the seeker is also asked to provide an original photograph of the location to provide proof of visitation.

In the future these will have their own section, but currently there is a moratorium on new locationless caches.

Cache Listing Requirements/Guidelines

Geplaatst

Tja, Banjer heeft inderdaad gelijk gekregen. Momenteel worden virtuele caches niet meer toegelaten aldus Hawkeyes...

Daarom zullen we Barny met heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pijn :blink: in het hart toch uitroepen als degene die deze "niet officiele" cache ontmaagde.

Wellicht is het een idee om te loggen in dit draadje totdat deze weer worden toegestaan. :yes: Ik bedoel een micro of virtuele cache, what's in a name? :blush:

Geplaatst
Iemand beweerde al dat ZIJ dit maagdje wel even zou pakken. Ik wil verder geen namen noemen av-884.gif maar heb beloofd het haar iets moeilijker te maken...

Gut wie heeft al weer zo'n hondje? :thumbup:

Het is dat je de maagd te ver weg is, anders wilde ik wel ff opnemen tegen D..........

GRTZ

Kruimeldief ;)I always wanted to be somebody, but I should have been more specific.

Waarom krijg ik toch t idee dat er een paar kerels aan t samenspannen zijn tegen mijn lieve Dweiltje??? :ph34r::D

Geplaatst

GRTZ

Kruimeldief

Kruimel weet niet wat ie zegt....... :no: Opnemen tegen een vrouw??? ;):D:thumbup::ph34r:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...