vrolijk Geplaatst 3 juni 2002 Share Geplaatst 3 juni 2002 Ik heb MapSourse maar het is de engelse versie. Is er ergens een update naar nederlands. Heb overal gezocht en kan hem niet vinden. Wie Weet Waar bvd Ko. :alien: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wally Geplaatst 5 juni 2002 Share Geplaatst 5 juni 2002 Volgens mij is er geen nederlandstalige versie van MapSource. Overigens kan ik mededelen dat er binnenkort (precieze datum nog niet bekend) een nederlandstalige versie van OziExplorer uitkomt! Kijk hier voor meer informatie over dit programma. De Nederlandse versie zal pas uitkomen wanneer er een grote update van het programma heeft plaatsgevonden. Meer informatie hierover zal ik later wel posten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrolijk Geplaatst 7 juni 2002 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2002 Wally Bedankt voor de reactie. Hoop dat er gauw een Ned. vertaling komt. mvg Ko. :alien: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wally Geplaatst 8 juni 2002 Share Geplaatst 8 juni 2002 Een mailtje naar Garmin wil wel eens helpen, ze staan daar zeer open voor commentaar van gebruikers. Moet je alleen wel in het engels doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden