Vinnie1 Geplaatst 25 november 2012 Geplaatst 25 november 2012 Badeendje meldt zich. Vlindertje bedankt voor de uitleg, hij klopt aardig. Maar thex, ik geef mijn geheimen nog niet prijs. We (vinnie1 en geowolf) richten ons eerst op ons laatste project. En als de geocaching gemeenschap deze projecten leuk vinden gaan we de techniek dmv een builder aanbieden. Maar geef ons even de rust en tijd om alles te testen, ervaringen te peilen enz. Want hoewel er softwarematig geen fouten meer zijn, blijft de hardware blijft toch achter bij de verwachtingen. Zo gingen de meeste klachten gisteren over dat de gps geen fix had, dus een zone niet konden vinden. Als software man kun je hier niets aan doen, maar als loper is dit wel frustrerend dat het spel niet werkt. Kortom, de projecten zijn nog niet foolproof, en pas wanneer ze dit wel zijn gaan we verder met het ontwikkelen van het platform. Mensen die mee willen denken zijn daarbij welkom. Jullie kennen mijn e-mail adres. Gr, Vinnie1(badeendje)
thex Geplaatst 25 november 2012 Geplaatst 25 november 2012 Bluetooth gps koppelen, extra batterij meenemen (duracel pack), wat bij grote groepen zal tegenvallen is ontvangst. KPN stelt nl zijn antennes zo in dat drukke gebieden goed bestreken worden, maar niet drukke gebieden niet.
Vinnie1 Geplaatst 25 november 2012 Geplaatst 25 november 2012 Badeendje meldt zich. Vlindertje bedankt voor de uitleg, hij klopt aardig. Maar thex, ik geef mijn geheimen nog niet prijs. We (vinnie1 en geowolf) richten ons eerst op ons laatste project. En als de geocaching gemeenschap deze projecten leuk vinden gaan we de techniek dmv een builder aanbieden. Maar geef ons even de rust en tijd om alles te testen, ervaringen te peilen enz. Want hoewel er softwarematig geen fouten meer zijn, blijft de hardware blijft toch achter bij de verwachtingen. Zo gingen de meeste klachten gisteren over dat de gps geen fix had, dus een zone niet konden vinden. Tja, hoe modern ook, maar de gps van mijn legend uit 2004 was echt beter dan die van de " moderne " smartphone. Wie had dat gedacht. Als software man kun je hier niets aan doen, maar als loper is dit wel frustrerend dat het spel niet werkt. En aangezien we geocaches willen maken die de LOPER leuk vindt is het back to the drawingboard. Maar wees niet bang, ook hier hebben we een oplossing voor. ;-) Kortom, de projecten zijn nog niet foolproof, en pas wanneer ze dit wel zijn gaan we verder met het ontwikkelen van het platform. Mensen die mee willen denken zijn daarbij welkom. Jullie kennen mijn e-mail adres. Gr, Vinnie1(badeendje) 1
Diederikus Geplaatst 26 november 2012 Auteur Geplaatst 26 november 2012 Vandaag eens even flink rondgesnuffeld op het forum en .com. De zaak wordt daardoor al een heel stuk minder cryptisch. Het komt mij voor dat Vinnie cs. bezig zijn een indrukwekkende krachttoer te verrichten. Mijn complimenten daarvoor! 1
Aanbevolen berichten