Spring naar bijdragen

Onbekende Cache


haxepaxe

Aanbevolen berichten

Verbazingwekkend een tijdje geleden waren er nog jubelberichten van geocachers die gezegevierd, gelauwerd , met volle instemmingbinnengehaald werden als ze ook maar hetidee hadden om een stikker op, in, aan, bij, in de buurt, in de omgeving vanhun cache zonder schroom te verwijderen.

 

Nu ligt er een zipzakje met een afgescheurd papiertje erin en daar worden de fake loggers als helden op vereerd.

 

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik de huidige cachervele smoesjes ziet verzinnen om zijn toegeëigende puntje te vergoelijken , hoemeer ik me mijn oude moeder gelijk moet geven dat ze ooit eens tegen mij gezegdheeft “er zijn meer gestoorden mensen buiten de gestichten dan er mensen inzitten”

 

Ben ik nu de enigste die het helemaal niet meer begrijp waar het simpele spelletje om gaat?

 

Barny

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

...

Nu ligt er een zipzakje met een afgescheurd papiertje erin en daar worden de fake loggers als helden op vereerd.

...

Nou ga je wel een beetje kort door de bocht. Volgens Professor X is er sprake van een degelijke cachebehuizing, maar ontbreekt een doosje. Als je dat in het veld vindt, dan ga je er toch vanuit dat je de cache hebt gevonden ? Geen reden voor pek en veren lijkt me. Natuurlijk kun je zeggen dat als het boekje leeg is, dat je dan moet onderzoeken of dit echt het logboek van de cache is, maar ik kom in een bos nooit logboekjes in een gemaakte constructie tegen, dus ik zou niet twijfelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds wanneer is een zipzakje een grote “normaal”?

 

Alleen daaraan kan je zien dat het niet de cache is, alsik mag zeggen is er gewoon een leeg gat gevonden zonder cache.

 

Omdat de tegenwoordige cacher geen Not Found wil loggen gooitmen toch gewoon een Zipzakje met een afgescheurdpapiertje met je naam er op in dat lege gat en logt hem triomfantelijk als eenfound zonder er bij na te denken dat het helemaal niet klopt, hij heeft zijnpuntje dus is tevreden.

 

Alle andere stakkers zijn in mijn ogen net zo raar bezig

 

 

We cachen niet “om de puntjes” dus waarom dan in zo eengeval geen not-found loggen?

 

We cachen wel “om de puntjes” waarom log je dan een cachedie weg is als found dan ben je toch verwerpelijk spelbederf aan het plegen?

 

Nogmaals ik begrijp het niet

 

 

Odlaniger grappig :)

 

 

Barny

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Omdat de tegenwoordige cacher geen Not Found wil loggen gooitmen toch gewoon een Zipzakje met een afgescheurdpapiertje met je naam er op in dat lege gat en logt hem triomfantelijk als eenfound zonder er bij na te denken dat het helemaal niet klopt, hij heeft zijnpuntje dus is tevreden.

...

Ik ben het met je eens dat het neergooien van een zipzakje als je de cache niet vindt geen stijl is. In dit geval is daar toch geen sprake van. DameBlanche heeft een leeg logboekje in een bakstenenconstructie gevonden. Dat kan maar zo als een regular worden gezien. In ieder geval heeft Professor X, toch een ervaren cacher, gezien dat het een degelijke constructie was. Ik vind dat hier geen sprake is van luie puntjesjagers die maar wat aanklooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...