Spring naar bijdragen

Personal Cache Note Importeren In Gsak


dagger38

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb in het verleden veel oplossingen van mysterie's in de personal cache note geplaatst.

Later ben ik begonnen deze ook meteen in de add/change/delete note van gsak te plaatsen.

 

Ik heb ooit gehoord dat er een makro zou zijn die vanuit GC.com deze note's in je gsak gegevens plaats?

Probleem is , kan het niet meer terug vinden!

 

En is er ook zoiets die dat omgekeerd doet? dus vanuit GSAK naar GC.com?

 

Bedankt en nog veel zoekplezier

 

Dagger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zodra je de caches in GSAK mbv het menu geocaching.com access, refresh cache data (of in nl. geocaching.com API toegang, cachegegevens vernieuwen) worden de personal cache notes overgenomen in GSAK. Misschien moet je wel even dit veld zichtbaar maken in je grid.

 

Of er een mogelijkheid is om dit andersom te doen weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodra je de caches in GSAK mbv het menu geocaching.com access, refresh cache data (of in nl. geocaching.com API toegang, cachegegevens vernieuwen) worden de personal cache notes overgenomen in GSAK. Misschien moet je wel even dit veld zichtbaar maken in je grid.

 

Dat veld is niet te vinden...

Je bedoeld toch dat men in options/display ergens een veld "personal cache notes" zou kunnen aanvinken??

 

Wat ik bedoel is volgende:rechterklik met muis ... ADD/CHANGE/DELETE notes en daar dan de cache notes van GC.com in zien te krijgen

 

dagger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, alleen heet het veld in GSAK: 'geocaching.com note'

 

Het is dus niet de notitie die je dmv de rechtermuis knop kunt bereiken. Dit is een ander veld. Ik heb nog geen mogelijk kunnen ontdekken om de .com note naar de notitie velden die je kunt bewerken in GSAK te krijgen. Dat wil overigens niet zeggen dat dit niet mogelijk is, misschien weet iemand anders daar een oplossing voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

raar...

 

Ik heb alles in gsak geimporteerd net , daar waar ik al in gsak rechtstreeks de note bij ADD/CHANGE/DELETE NOTE had geplaatst = ok

Maar de geimporteerde via REFRESH CACHE DATA staan dan wel in het grid (dat werkt dus goed) maar niet in ADD/CHANGE/DELETE NOTE?

 

Ik exporteer de gegevens van mijn te zoeken cache's ook altijd naar mijn nuvi (tourguide) zodat ik de info van de personal cache note altijd bij heb.

Wat gaat daar mee gebeuren??

 

@the ceo

 

Eens kijken wat die makro doet thanks

 

dagger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...