olevany Geplaatst 27 september 2012 Geplaatst 27 september 2012 ineens kan ik met mijn etrex20 niets meer. als ik een cache erop probeer te zetten zegt ie dat er geen gps gevonden kan worden. Helemaal in het begin werd ik naar de garmin site gewezen waar ik hem kon aanmelden. maar nu kan ik helemaal niets meer. Ik snap er niets van. ik cache nu door de coordinaten handmatig in te voeren maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. kan iemand mij helpen?
sprinkhaan Geplaatst 27 september 2012 Geplaatst 27 september 2012 zet je ze in de goede <dir> ?? dit moet de gpx <dir> zijn !!
olevany Geplaatst 28 september 2012 Auteur Geplaatst 28 september 2012 ik snap niet precies wat je bedoelt. ik ga naar een cache en klik dan op send to gps. dan zegt ie "no divices found"
de-fam Geplaatst 28 september 2012 Geplaatst 28 september 2012 Zo te lezen ziet de computer je GPS niet. Misschien is het handig om een plugin te downloaden. klik
olevany Geplaatst 15 oktober 2012 Auteur Geplaatst 15 oktober 2012 super de-fam! Dank je wel. hij doet het weer. de plugin had ik al. maar via die site kon ik weer vanalles downloaden om te herstellen. Heb op de goede gok enkele keren op ok gedrukt. en voila, mijn gps kan weer op weg soms vind ik het wel heel jammer dat ik van dat hele computergebeuren niets snap dat maakt het wel ingewikkelder dan het lijkt vaak.
Aanbevolen berichten