Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 1 month later...
Geplaatst

Krijg het niet voor elkaar een PM te sturen (heb al wel een bericht via geocaching.com verstuurd) maar ik wil de cache in Meeuwen wel adopteren. Woon er een kleine kilometer vandaan dus oploopafstand. Heb helaas geen ervaring met het onderhoud aan een cachepagina(gebrek aan kennis) maar dat zou geen probleem hoeven te zijn, denk ik.

Grx

Neuzer

Geplaatst (bewerkt)

De tekst van deze cachepagina is wel in HTML geschreven, maar ik kan je altijd helpen met aanpassingen.

Wat nu de bedoeling is, is dat je de cache op je naam krijgt.

Als je geen wijzigingen gaat aanbrengen dan kun je hem even zo laten.

Ga je wijzigingen in waypoints aanbrengen of wat dan ook dan moet je de gachepagina dus wel veranderen.

Ik zag dat je deze cache als eerst hebt gevonden! Leuk!

Belangrijk is dadelijk dat je de cache gaat controleren, zodat hij volgens jouw principes weer ok is zodat anderen hem weer kunnen gaan vinden.

Hij is nu niet offline gehaald, dus de overname kan zo gepiept zijn.

Ik lees het hier wel of op mijn email: (heb al gemaild naar je)

bewerkt door glennenmaik
Geplaatst

misschien wil ik Maaskantje wel. Is redelijk in de buurt van mijn moeder. (Berlicum)

Zondag eventueel lopen.

Geplaatst

misschien wil ik Maaskantje wel. Is redelijk in de buurt van mijn moeder. (Berlicum)

Zondag eventueel lopen.

Leuk dat deze blijft bestaan. Voor de liefhebbers van de new Kids is het toch leuk om tijdens deze route een frietjes te eten in de friettent van de Kids. Heb ik toen ook gedaan :thumbup:

Geplaatst

Is goed Andre, ik zie jouw mailtje wel als je hem inderdaad wilt overnemen?

Inclusief banners enz.

Vandaag de cache gelopen. Leuk dorp en de multi is ook leuk. We hebben de logrol vervangen en willen de cache wel overnemen. Mail is onderweg.

Ik probeer jullie te bellen maar heb het nummer niet meer.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...