Semmyb Geplaatst 5 september 2012 Geplaatst 5 september 2012 hej...heb m'n oude 60cs weer eens tevoorschijn gehaald... wil er nu caches gaan in zetten maar welke macro in GSAK gebruiken jullie daar voor?
Semmyb Geplaatst 5 september 2012 Auteur Geplaatst 5 september 2012 GarminCsvPoiExport-v2.gsk kan hier niet direct caches mee in de gps zetten..!!! dit systeem is voor mij totaal onbekend. zal het eens nader bekijken... bedankt
thex Geplaatst 5 september 2012 Geplaatst 5 september 2012 Alleen wp's in de gps zetten. De 60cs kan geen cache teksten aan.
Tyros Geplaatst 5 september 2012 Geplaatst 5 september 2012 Alleen wp's in de gps zetten. De 60cs kan geen cache teksten aan. Geen cachebeschrijvingen en geen foto's, maar per POI heb je wel 88 karakters waar je een aantal dingen in kan zetten bv cachetype, moeilijkheid, hint, eigenlijk dus alle velden die je in GSAK hebt. Maar het is complex, ik ben er al heel wat uurtjes mee zoet geweest voordat ik het gewenste resultaat verkreeg. Er zijn ook nog een pak andere exportmogelijkheden en macro's, maar het is en blijft complexe materie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden