de rode kater Geplaatst 29 maart 2004 Geplaatst 29 maart 2004 Kun je met ozi-explorer bv twee kaarten naast elkaar zetten als een cache van de ene op de andere kaart doorloopt ? green
0 Gast Pagliacci Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 Kun je met ozi-explorer bv twee kaarten naast elkaar zetten als een cache van de ene op de andere kaart doorloopt ? Nou, ik ben er ook lang mee bezig geweest en met mij diverse bevriende cachers, tot op heden is het nog niet gelukt. We waren eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het niet kon... Jammer... TIP: Bij mij/ons is het zo dat, het niet uitmaakt in welke formaat je de coordinaten invult, ze worden altijd door OZI omgerekend naar RD coordinaten. Dit kan soms behoorlijk verwarrend zijn, en soms zelf leiden tot verkeerd geplaatste waypoints. Misschien doen wij ook wel iets verkeerd, tis maar een hint... Mooi progje, maakt het cachelopen een stuk eenvoudiger....
0 mgr Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 ? Je kunt toch gewoon twee kaarten aan elkaar photoshoppen, opslaan en eventueel opnieuw calibreren in OZI? Dat gaat prima. En ik lees een RD probleem? Heb je bovenin de witte statusbalk van OZI (waar coords van de cursor verschijnen) ook wel WGS84 gekozen? Gr.M.
0 Heirbaut Hunters Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 Of je start OZI explorer gewoon twee keer met elk de helft van het scherm. Het enige voordeel is dat je de kaartoverloop beter in beeld hebt. Routes, waypoints etc, die worden uiteraard niet gedeeld.
0 Geepjes Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 Je kan gewoon tot de rand van de eerste kaart een route uitzetten, de tweede kaart openen en met dezelfde route op de volgende kaart verder gaan. enz. enz.
0 Gast Pagliacci Geplaatst 31 maart 2004 Geplaatst 31 maart 2004 En ik lees een RD probleem? Heb je bovenin de witte statusbalk van OZI (waar coords van de cursor verschijnen) ook wel WGS84 gekozen? Yep, en zover ik weet heb ik verder alles in het programma op WGS 84 staan... Maar als je na het invullen/ingeven van waypoints die overegins wel op de kaart goed geplaatst worden, de waypoints window opnieuw oproept, worden de coordinaten in betreffende window weergegeven in RD. Dit krijg ik er niet uit.... Wat doe ik nog verkerkeerd. (met betrekking tot dit programma) Gary
Vraag
de rode kater
Kun je met ozi-explorer bv twee kaarten naast elkaar zetten als een cache van de ene op de andere kaart doorloopt ?
green
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten