indeverte Geplaatst 30 augustus 2012 Geplaatst 30 augustus 2012 Ik heb al weer een tijdje de 60-Csx in bezit en bekijk af en toe de testen en mogelijkheden van de 62. Volgens de verkopers doet ie het altijd beter. Ik ben op zoek naar ervaringen van geocachers die zijn overgegaan van de 60 naar de 62. Ik ben benieuwd of ze essentiële voordelen hebben opgedaan qua gebruikersgemak en menu structuur. Bevalt ie of wil je weer terug.
tjitte Geplaatst 30 augustus 2012 Geplaatst 30 augustus 2012 Ik heb al weer een tijdje de 60-Csx in bezit en bekijk af en toe de testen en mogelijkheden van de 62. Volgens de verkopers doet ie het altijd beter. Ik ben op zoek naar ervaringen van geocachers die zijn overgegaan van de 60 naar de 62. Ik ben benieuwd of ze essentiële voordelen hebben opgedaan qua gebruikersgemak en menu structuur. Bevalt ie of wil je weer terug. Bevalt prima en ga zekers weten niet meer terug.
indeverte Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Geplaatst 30 augustus 2012 Ik heb al weer een tijdje de 60-Csx in bezit en bekijk af en toe de testen en mogelijkheden van de 62. Volgens de verkopers doet ie het altijd beter. Ik ben op zoek naar ervaringen van geocachers die zijn overgegaan van de 60 naar de 62. Ik ben benieuwd of ze essentiële voordelen hebben opgedaan qua gebruikersgemak en menu structuur. Bevalt ie of wil je weer terug. Bevalt prima en ga zekers weten niet meer terug. Hoi tjitte.. Wat geeft jouw het grote voordeel tov de 60 ??
texeltje Geplaatst 30 augustus 2012 Geplaatst 30 augustus 2012 Mogelijk heb je hier iets aan http://www.bloodwoosj.nl/van%2060%20naar%2062/Van60csxnaar62s.htm
indeverte Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Geplaatst 30 augustus 2012 Zeer hartelijk dank texeltje.. direct in favorieten gezet. Globaal al een stuk doorgelezen. Mijn mening .. Niet vervangen dus
tjitte Geplaatst 30 augustus 2012 Geplaatst 30 augustus 2012 Ik heb al weer een tijdje de 60-Csx in bezit en bekijk af en toe de testen en mogelijkheden van de 62. Volgens de verkopers doet ie het altijd beter. Ik ben op zoek naar ervaringen van geocachers die zijn overgegaan van de 60 naar de 62. Ik ben benieuwd of ze essentiële voordelen hebben opgedaan qua gebruikersgemak en menu structuur. Bevalt ie of wil je weer terug. Bevalt prima en ga zekers weten niet meer terug. Hoi tjitte.. Wat geeft jouw het grote voordeel tov de 60 ?? A De listing staat ook op de GPS (kan echter nog niet paperless mist vaak een deeltje van de tekst- kan ook aan GSAK liggen-) B De hint is gelijk vertaald. C Je kunt een aantal van de laatste logjes mee erop zetten (minder papier) D Ik vind de bediening makkelijker E Er kunnen meer caches geladen worden (Dit is niet echt belangrijk 5000 wp.s waarvan je nog geen 100 op een dag kunt doen. lekker belangrijk dus. F Ik vind hem gewoon lekker......... stom hé
indeverte Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Geplaatst 31 augustus 2012 Ik heb al weer een tijdje de 60-Csx in bezit en bekijk af en toe de testen en mogelijkheden van de 62. Volgens de verkopers doet ie het altijd beter. Ik ben op zoek naar ervaringen van geocachers die zijn overgegaan van de 60 naar de 62. Ik ben benieuwd of ze essentiële voordelen hebben opgedaan qua gebruikersgemak en menu structuur. Bevalt ie of wil je weer terug. Bevalt prima en ga zekers weten niet meer terug. Hoi tjitte.. Wat geeft jouw het grote voordeel tov de 60 ?? A De listing staat ook op de GPS (kan echter nog niet paperless mist vaak een deeltje van de tekst- kan ook aan GSAK liggen-) B De hint is gelijk vertaald. C Je kunt een aantal van de laatste logjes mee erop zetten (minder papier) D Ik vind de bediening makkelijker E Er kunnen meer caches geladen worden (Dit is niet echt belangrijk 5000 wp.s waarvan je nog geen 100 op een dag kunt doen. lekker belangrijk dus. F Ik vind hem gewoon lekker......... stom hé Bedankt... Het ziet er leuk uit, maar dat is altijd met nieuwe modellen Het is dat het getal 60 naar 62 gaat maar mijn 60 draait nog voorlopig mee tot dat er echt vorderingen zijn.
Team Professor X Geplaatst 31 augustus 2012 Geplaatst 31 augustus 2012 Globaal al een stuk doorgelezen. Mijn mening .. Niet vervangen dus Precies, tenzij je dol bent op de nieuwste gadgets en het geld ervoor over hebt. En er zijn goede 2e hands 60Csx-en te koop voor maar (vanaf) 125 euro! En de accessoires haal je voor weinig uit de US of A... En het verhaal van de 62....wanneer je je 60Csx behandelt als USB apparaat i.p.v. een GPS dan kan er ook veel meer info op! Dan het paperless cachen........ik heb nog weinig geluiden gehoord waarbij voor de volle 100% naar tevredenheid papierloos met name multies gecacht kunnen worden. de 62 kan wel chirpen.... Tja, daar heb je een punt.....gelukkig zijn er maar heel erg weinig (leuke) chirp caches. Net als destijds met Wherigo.....het is te omslachtig of te duur, daarom loopt het niet.
Grizzly-man Geplaatst 31 augustus 2012 Geplaatst 31 augustus 2012 Ik ben ook in het bezit van de 60 en heb er over nagedacht om hem te vervangen voor een 62. Nu heb ik laastst een medecacher geholpen die een 62 had. Ze wist niet hoe je moest projecteren, coords omzetten en dergelijke. Dus even een bekende route gelopen voor mij en haar laten zoeken en laten invoeren. Bij vragen kon ze dan op mij een beroep doen. Dat viel nog niet mee. De menustructuur is toch wel iets anders. Het is iets moeilijker te vinden allemaal. Maar in drie uurtjes kun je ook niet alles direct uitvinden. Als je er langer meewerkt zal het zeker beter gaan. Van de aanschaf heb ik toch nog maar even afgezien (lees crisis) maar het wordt waarschijnlijk wel mijn volgende aankoop. Dat ligt er ook een beetje aan hoe chirp zich inburgert in het cachen.
Aanbevolen berichten