LeonW Geplaatst 17 september 2012 Auteur Share Geplaatst 17 september 2012 We hebben de etrex30 toch maar terug gestuurd... We hebben gekozen voor de gps map 62S. Deze voelt toch wat degelijker aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Als ik het goed begrijp ,u besteld een etrex 30,pruts daar een beetje aan,stuurt dat spel terug en u vraagt doodleuk een ander. Gaat dat zo in de online winkels in nederland dat wist ik niet,hier zou ik dat niet moeten proberen,goe geweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolle1961 Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 das koop op afstand, 14? dagen het recht om je bestelling terug te sturen. Zo kocht ik eind 2010 een kamera, zat er een SD-kaart met zo'n 300 foto's in ............................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LeonW Geplaatst 17 september 2012 Auteur Share Geplaatst 17 september 2012 Ik heb vantevoren overleg gehad met de shop. Eerlijk erbij gezegd dat we hem terug zouden sturen als we niet het idee hadden er flink op vooruit te gaan in vergelijking met de Vista Hcx. Was geen probleem, dus zo geschiedde het dan ook! Ik he b de Etrex gereset en netjes terug gestuurd. De map 62S hebben we hier in de buurt bij een garmin dealer gehaald! Hiermee overigens dik tevreden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden