Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

wie weet er een Nachtache bij zoetermeer

je moet er wel met de scooter bij kunnen komen

dus niet te ver weg van zoetermeer

ik lees het wel hier

Geplaatst

Met de scooter bijkomen, enm de afhandeling van de cache dan ?

met de fiets is ook goed

als het maar niet te ver weg is

ik heb geen auto

schatzoeken doen we lopend

Geplaatst

EEN GC310zg kan ook. Niet te lang (heb hem zelf niet gedaan). NC met attribuut nachtcaches in Zoetermeer zijn fake !

Bat-cache: gc379xe

Geplaatst

EEN GC310zg kan ook. Niet te lang (heb hem zelf niet gedaan). NC met attribuut nachtcaches in Zoetermeer zijn fake !

Bat-cache: gc379xe

dit is een Premium die kan ik niet zien

ben nog geen betaalt lid

Geplaatst

OK, klopt beide zijn premium. Er zijn er meer, maar dan wat verder weg.

Nacht, stik donkere nacht is de volgende. gc2gq2c, ook in onderhoud momenteel.

Daarna nacht of the snakes gc16fcv. Maar dan zit je al voorbij de rotterdamse havens

Stupide eigenlijk. We hadden hier ooit ee nnachtcache event met 19 nc's (georganiseerd o.a. door mij). Waarom zijn er geen replacements ? De omgeving is uitermate geschikt. Veel parken, alles mag van de gemeente (die zelfs op de dag van het park 1 cache vraagt). Alle oudjes lijken verdwenen te zijn.

Geplaatst

Als je een NC wilt proberen is in de omgeving altijd prima

Wil je van een NC genieten, dan liggen die meestal op afstand, meestal duitsland en belgie of verder. Is geen probleem. Ik doe het zeer vaak, maar 2 uur heen en 2 uur terug is standaard. Maar dan heb je ook wat. Vertier voor een hele nacht.

Zoek eens op team carpangler

Geplaatst

OK, klopt beide zijn premium. Er zijn er meer, maar dan wat verder weg.

Nacht, stik donkere nacht is de volgende. gc2gq2c, ook in onderhoud momenteel.

Daarna nacht of the snakes gc16fcv. Maar dan zit je al voorbij de rotterdamse havens

Stupide eigenlijk. We hadden hier ooit ee nnachtcache event met 19 nc's (georganiseerd o.a. door mij). Waarom zijn er geen replacements ? De omgeving is uitermate geschikt. Veel parken, alles mag van de gemeente (die zelfs op de dag van het park 1 cache vraagt). Alle oudjes lijken verdwenen te zijn.

ik heb er zelf ook een paar allemaal op prive terein

die staan op naam van lindootje

Kanorondje Geerpolder 1 GC3H3J9

dit zijn er 10 in het totaal

en 1 achter mijn huis ongezouten mening GC38D36

spotlight GC3J6B7 maar dat zijn traditionelen

ik ben nu aan het kijken voor een cach te maken met een lamp en een af afstandsbediening

Geplaatst (bewerkt)

Dat zijn geen nachtcaches. Iedere cache kun je wel 's-nachts doen. Voor het attribuut: kunnen ze alleen 's-nachts, dwz zijn ze daarop ontworpen ?

Die dare#1 is ook geen NC.

Attribuut nachtcache staat daar wel aan, maar is het gezien de logs geheel niet. In mijn opinie moet een NC alleen in het donker te doen zijn. Ik denk dat velen er ook zo over denken. Dus 24 uurs is niet voldoende.

bewerkt door thex
Geplaatst

Dat zijn geen nachtcaches. Iedere cache kun je wel 's-nachts doen. Voor het attribuut: kunnen ze alleen 's-nachts, dwz zijn ze daarop ontworpen ?

Die dare#1 is ook geen NC.

Attribuut nachtcache staat daar wel aan, maar is het gezien de logs geheel niet. In mijn opinie moet een NC alleen in het donker te doen zijn. Ik denk dat velen er ook zo over denken. Dus 24 uurs is niet voldoende.

nee klopt maar heb ze wel gemaakt :D

en die dare#1.2 en 3 zijn oppikker

ik vind het tegen vallen naar wat ze schrijfen

ik weet wel wie het zijn dat zag ik aan hoe het verhaaltje is opgebouwd

Geplaatst

Sla je slag in het westerpark. De gemeente is altijd voorstander. Ruimte is er.

hier zijn ze er niet zo gek op hoor als je met reflectoren gaat werken

gister deze gedaan was echt leuk om tedoen

Delft http://coord.info/GC3G1D5

Geplaatst

Wij als Zoetermeerse teams (TeamKroket en DeejayKB) hebben ruim een jaar geleden een nachtcache samengesteld in het Balijbos. We zijn sindsdien al met de boswachter in conclaaf of deze er mag komen of niet. Deze wilde de verantwoordelijkheid niet aan en verwees ons naar het regiokantoor. Van die kant hebben we nog steeds geen antwoord.

Zij hadden er grote problemen mee, dat wij reflectoren gingen plaatsen, ook al was het op 'dood' materiaal.

We blijven aandringen, binnenkort weer een nieuwe poging om goedkeuring te verkrijgen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...