de zoekende vogels Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 Goede avond, Ik ga zeer binnen kort naar Brussel en zou het leuk vinden een cache te doen. Liefst een multi die ons een beetje door de stad loodst. En geen een met email of online opdrachten. Wie heeft suggesties? Groeten, Maarten (de zoekende vogels) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krimpenees Geplaatst 27 juli 2012 Share Geplaatst 27 juli 2012 (bewerkt) Als je op onderstaande link klikt en brussel intypt in het zoekvak, krijg je ze allemaal te zien. Happy hunting Brussel 27 juli 2012 bewerkt door Krimpenees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 27 juli 2012 Share Geplaatst 27 juli 2012 Je hebt een hele serie PV GW rond Brussel liggen. Zo heeft mijn broer recent een deel hiervan in het Zoniënwoud (zuidoostelijk van het centrum) gedaan - een lekkere boswandeling. Als je liever in de de stad wilt blijven lijkt me http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1ED77 een aardige (serie van 5 plus bonus). Zo te zien verder genoeg traditionals om een leuke wandeling van te maken tussen bijv. Grote Markt - Martelarenplein - Koninklijk Paleis - Vossenplein (:dagelijkse rommelmarkt). Het Jubelpark is al wat verder weg, evenals het Atomium. Stel anders de vraag eens op het belgische forum (http://www.geocaching.be/ipb-nl/index.php). Onze zuiderlingen hebben ongetwijfeld goede raad voor handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 27 juli 2012 Share Geplaatst 27 juli 2012 Het vogeltje geeft een beter antwoord dan ons aapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de zoekende vogels Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2012 Dank voor alle tips!! Hier vind ik vast wel een goede tussen. Vriendelijke groeten, Maarten (de zoekende vogels) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden