Spring naar bijdragen

Gsak Route Uitzetten


JanTruus

Aanbevolen berichten

Hoi, wij zijn Team Jatu.nl te Zwaag, :yes:

Ik heb een klein vraagje. Ik wil een route uitzetten van Amsterdam naar Antwerpen en wil graag zien welke caches er langs deze route liggen. Weet niet of het van belang is: Ik heb de nieuwste GSAK, ook heb ik Query en heb Mapsource. Kan iemand mij een hint geven hoe ik dat moet doen?

Alvast hartelijk bedankt voor uw moeite. :blush:

Groeten van Team Jatu.nl - Jan & Truus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je een GC-premium member bent kan je op GC.com zelf een pocket query 'along the route' maken. In de pagina van de pocket queries zie je 3 tabjes staan. De middelste moet je hebben. Daar kan je je begin en eindpunt opgeven (en nog wat instellingen geloof ik) en zo op een eenvoudige wijze caches langs je route filteren. Pas wel op dat het aantal flink kan oplopen als je de reikwijdte naast je route erg groot maakt...

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen, :D

Zoals beloofd even een reactie over hoe het verder gegaan is. Ik moet zeggen FANTASTISCH!!!!!!!

Ik moest nog wel even wat zoeken (o.a. afstand van de weg, welke caches enz.) maar ben nu vanaf 07.00 uur bezig het uit te vogelen. "LeoCache" heeft mij op het juiste spoor gezet en nu kan ik mooi per route mijn caches bepalen. Query is heel mooi (en ben blij dat ik het toen gemaakt hebt) maar je krijgt zoveel caches dat je niet weet hoe te beginnen. Ik ben nu nog wel aan het oefenen met "Mapcource" dus dat zal in de toekomst wel beter gaan.

thex, ook bedankt. Ik weet nog niet hoe maar dat is leuk voor de volgende stap.

Nogmaals bedankt allemaal dat u de moeite hebt willen nemen en hoop de volgende keer ook iemand te kunnen helpen. :beerchug::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JanTruus, Graag gedaan. Ik moet er wel bij zeggen dat 'cachen tijdens je rit' wél een héél ander soort reis wordt, dan dat je gewend bent. Ik heb 't nu een paar keer geprobeerd (!), maar heb er duidelijk tijdens de reis geen geduld voor. Mijn doel is op moment namelijk 'reizen' naar mijn eindbestemming. Als je dan om de haverklap van de weg af moet om ergens een cache te gaan zoeken, spuit de onrust zo'n beetje m'n kop uit. Aan mij is 't dus niet besteed. Wat ik nog wel 'ns wil doen is op mijn route kijken bij welke rustplaatsen en benzinepompen er nog iets te halen valt. Dit vind ik nog wel leuk en past prima in mijn reisgevoel.

Maar... Ieder mens is anders, dus ik wens je veel plezier bij je jacht naar de schat opweg naar Antwerpen.

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thex, ook bedankt. Ik weet nog niet hoe maar dat is leuk voor de volgende stap.

GSAK is zo mooi, gewoon de volgende stappen. GSAK doet verder alles voor je.

 

Macro => Run Macro => Online Macro index. De macro selekteren en GSAK deze laten installeren. Je kunt de macro ook onder een eigen knopje plaatsen die je toevoegt aan de knopjesbalk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

niet echt over dit topic maar ik heb ooit een macro gehad die met een .gpx (van volgens mij max. 20 caches) de ideale route im googlemaps liet zien. ben al tijden aan het zoeken maar kan hem niet meer vinden, iemand die hem toevallig nog wel heeft of weet waar die te vinden is?

 

Alvast hartelijk bedankt.

 

Edit// staat hierboven, ga weer verder zoeken

bewerkt door the jumpers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...