Spring naar bijdragen

Vakantie en geocaching ? - Waar gaan we naar toe dit jaar en . . .


Gast 115-1021646472

Aanbevolen berichten

Laura en ik gaan in augustus 3 weken naar Italie en/of Italie

En, ben je er al uit? ;-)

Pffff, ik geloof dat ik wat zuurstofgebrek had tijdens het typen van bovenstaande...  :0  Ik bedoelde, we gaan naar Frankrijk en/of Italie...

 

ZenZ bedankt voor de oplettendheid!!  :hehe:

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een mooie cache (al zeg ik het zelf...) in Turkije (Alanya...) verstopt maar die is nog nooit gevonden.  :blush:

Dat is toch de plaats waar Willem-Alexander en Maxima naar toe gaan? Tenminste... als die verkrachter weer definitief achter tralies zit, want nu is het ff uitgesteld.

Geef hen eens een tips. Dat zou natuurlijk wel schitterend zijn: een koninklijke log!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in september naar Cuba.

Ik dacht in Cuba de 1e cache te kunnen verstoppen , helaas , een paar weken geleden is de eerste Cubaanse cache geplaatst.

 

Die cache is in de omg. van Havana geplaatst , en ik zit meer in de buurt van Holguin.

 

Vanaf september is in de omgeving van Holguin dus ook een cache te "bezichtigen". :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast CharlyE

We gaan van de zomer naar Oostenrijk, en volgens het geocache kaartje liggen er een paar. In hoeverre heb je een een hoogtemeter nodig ??

 

Een cache plaatsen tijdens je vakantie moet kunnen. In Oostenrijk is ruimte genoeg. Wie heeft informatie hoe zoiets aan te pakken. Het zou mijn eerste worden....

 

Thnx,

Charlye :blush:  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 115-1021646472

Een hoogte meter is niet echt nodig. Handig is het wel, als ook de vinder over een hoogtemeter beschikt. Met mijn vista kwam ik er achter dat de nauwkeurigheid erg goed is, tot op 1 a 2 meter, als je maar elke dag ijkt.

 

Let bij het verstoppen in de bergen op de bereikbaarheid van de plek. Als de cache alleen bereikbaar is voor berggeiten krijg je weinig bezoek . . .

 

 

image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

We hebben vanmiddag even een last-minute naar Kreta geboeekt en ik heb dus al even gekeken, hier ligt nog geen cache.

Is er iemand in staat om er hier voor 28 juni een voor ons neer te  leggen? We hebben door drukte al zolang niet meer gecached ??? .

Anders ligt er na die datum wel alvast een voor de volgende kreta-bezoekers :blush:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast chainsaw
Ik ga in september naar Cuba.

Pas wel op met geocachen in Cuba. Het schijnt voor toeristen verboden te zijn om met een hand-GPS rond te lopen. :blush:

 

De Cubanen zijn bang dat een hand-GPS gebruikt wordt om de coordinaten van militaire locaties te bepalen, zodat deze door de vijand eenvoudig met raketjes kunnen worden vernietigd. Immers: Voor het bepalen van de locatie van de twin towers is ook een hand GPS gebruikt :(.

 

Ik weet dit toevallig, omdat zeilers bij aankomst in Cuba, hun hand GPS verzegeld in een speciale zak moeten inleveren. Als je vertrekt krijg je hem weer terug.

 

Dus: Wees voorzichtig!  ???

 

Grtz, Chainsaw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...