elmo1979 Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 hallo allemaal ik zit met een cache in me maag. ik ben pas begonnen met geocachen dus ik ben al wel goed opweg maar sommige dingen zijn nog te moeilijk in het begin. Wie kan mij een beetje opweg helpen met een tekst op basis van een 3x3x3 puzzel. http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=e4079f06-fa50-44e0-a141-d1c07f377e42 Hoe pak je zo iets aan? Ik heb al diverse ciphers geprobeerd ook al een aantal substitutes en een vignere cipher ook wie is bereid om mij op de goed weg te zetten en mij duidelijk te maken hoe je zoiets oplost/ je hoeft niet de cache voor te kauwen dat is niet me bedoeling van dit topic. de bedoeling is eigenlijk om de rubiks cube methode te leren en hoe je daarmee omgaat
Triskelle Geplaatst 14 juli 2012 Geplaatst 14 juli 2012 Op de eerste plaats natuurlijk welkom op dit forum! Omdat dit jouw eerste post is kan ik mij voorstellen dat je nog niet helemaal op de hoogte bent van de mores, sta mij toe jou deze te leren. Met de gestelde vraag begeef je je namelijk op zeer glad ijs en - geloof me - daar wil jij zo snel mogelijk van af. Dit forum is namelijk niet bedoelt om te spoileren, duwtjes in de rug te geven, op het goede spoor te zetten, op sleeptouw te nemen of anderszins te assisteren bij het oplossen van puzzels. Geen nood, want 10 tegen 1 dat de eigenaar van de cache / de bedenker van de puzzel jou wil helpen (als je op de pagina met de beschrijving klikt op de naam van de legger kom je op zijn profiel en daar is een mogelijkheid om een e-mail te sturen ... of je klikt hier). Veel plezier en succes met het puzzelen en onthoud dat je niet perse elke puzzel hoeft te doorgronden of elke cache hoeft te vinden ...
elmo1979 Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Geplaatst 19 juli 2012 bedankt voor de reacties ben er nog niet uit maargoed ik laat hem voorlopig maar denk want zijn zoveel manieren om deze te interpreteren.
Aanbevolen berichten