Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Geocachers,

ik heb onlangs 3 caches geplaatst die gezamelijk de locatie leveren van een virtuele cache. Aanvullend stel ik 2 vragen over die locatie en wil ik graag dat de vinders mij die antwoorden toesturen.

In een relatief korte tijd zijn ze al aardig bezocht, echter mensen vragen mij ook of ze de virtuele cache ook ergens kunnen loggen. De vraag is nu, hoe kan ik deze cache op een "nette" manier op het web registreren zonder de locatie prijs te geven? (want daar moet tenslotte naar gezocht worden, en ik wil niet dat een eenvoudige blik op het kaartje met cachelocaties van geocaching.nl e.e.a. al prijs geeft).

Wie helpt mij een handje?

Groet, elvis_prez.

Geplaatst

Ik zou dan een willekeurig punt nemen van ongeveer een kilometer van de werkelijke locatie. Als je als symbool mystery gebruikt is voor iedereen duidelijk dat er iets bijzonders mee is.

Door de locatie dichtbij het eindpunt te kiezen is voor iedereen duidelijk waar de cache globaal te vinden is. Het is nogal rot als denkt een cache in Zeeland te kunnen vinden, en hij blijkt in Groningen te liggen :blush:

Geplaatst
Het is nogal rot als denkt een cache in Zeeland te kunnen vinden, en hij blijkt in Groningen te liggen ;)

Laat maar komen hier in Groningen. :ph34r:

Maar das ook mijn oplossing gewoon een plaats prikken in nederland of ergens waar veel water is.

suc6

gr twinlife. :blush:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...