de witten Geplaatst 24 juni 2012 Geplaatst 24 juni 2012 hallo hoe kan ik op mijn oregon 450 een chirpcache waarnemen of downloaden vind op het toestel nergens geen link was vandaag op een chirpcache en ook niks te horen of zien heb softwareversie 5.80 op het toestel grtz
antarctica Geplaatst 24 juni 2012 Geplaatst 24 juni 2012 Iets van: Stel in, Geocaches, Chirp zoeken, aan ...... Antarctica
Indy & Jones Geplaatst 25 juni 2012 Geplaatst 25 juni 2012 Ik zou het na moeten kijken en dat wordt moeilijk want onze 450t ligt in de camper ingepakt voor de vakantie, maar je moet geloof ik een hartslagmeter uitzetten of een sportmeter of zo?
Fotogravinnetje Geplaatst 25 juni 2012 Geplaatst 25 juni 2012 Hartslagmeter en Fietscadansmeter (allebei te vinden via Stel in - Fitness) moeten idd uit staan, en via Stel in - Geocaches - Chirp zoeken kun je de chirp aan zetten
de witten Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Geplaatst 25 juni 2012 ok mensen , allen bedankt , het is gevonden wat ik me nu nog afvraag is , kan men de chirpzoekfunctie gewoon laten aanstaan of is men beter dat men deze uitschakeld en pas aanzet als men effektief een chir gaat zoeken alvast bedankt
antarctica Geplaatst 25 juni 2012 Geplaatst 25 juni 2012 Ik zou het uitzetten, kost stroom. Alleen aanzetten in de buurt van een chirp. Antarctica
de witten Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Geplaatst 25 juni 2012 dat gedacht heb ik feitelijk ook wel hoe minder aanstaat hoe minder verbruik zo daar zijn we dan ook weer uit happy caching allen grtz
gandalf 2000 Geplaatst 25 juni 2012 Geplaatst 25 juni 2012 dat gedacht heb ik feitelijk ook wel hoe minder aanstaat hoe minder verbruik zo daar zijn we dan ook weer uit happy caching allen grtz als ik hem aan laat staan,blokkeert hij ook nog een pagina,waardoor je een keer extra moet scrollen.en inderdaad,je energie verbruik is hoger. succes.
kalkendotters Geplaatst 25 juni 2012 Geplaatst 25 juni 2012 Energieverbruik valt erg mee; en als je oplaadbare batterijen gebruikt is het nauwelijks belangrijk. Op het amerikaanse forum heeft iemand daar eens wat stroommetingen voor gedaan. Als ik het me goed herinner scheelt het op de totale gebruiksduur een kwartiertje als je chirp aldoor aan hebt staan. Een veel grotere stroomvreter is de kaartweergave; als je elke keer terugschakelt naar het lock=screen kun je een behoorlijke tijd langer met de batterij toe.
Aanbevolen berichten