spirits Geplaatst 4 mei 2012 Geplaatst 4 mei 2012 Hello Is het mogelijk met GSAK om twee verschillende database te vergelijken met elkaar. bv 2 cachers hun database vergelijken op samen gevonden caches,cache gevonden door de ene en niet door de andere etc Kan dit,zoja hoe doe je dat en met welke filter Grtz A
Team Gelaen Geplaatst 4 mei 2012 Geplaatst 4 mei 2012 Met versie 8 kun je wel heel gemakkelijk een database vullen met caches die maximaal 5 cachers niet gevonden hebben. Jan.
Team Helmpies Geplaatst 4 mei 2012 Geplaatst 4 mei 2012 Hoi, Op de site van GSAK.net kun je een Macro downloaden die "compareDB' of zoiets heet. Werkt perfect, en is heel gebruikersvriendelijk!
wij-twee Geplaatst 4 mei 2012 Geplaatst 4 mei 2012 Hoi, Op de site van GSAK.net kun je een Macro downloaden die "compareDB' of zoiets heet. Werkt perfect, en is heel gebruikersvriendelijk! dat zal deze dan wel zijn: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=7423&st=0entry158185
Team Gelaen Geplaatst 4 mei 2012 Geplaatst 4 mei 2012 Via het geocaching.com menu en dan get caches. Op het advanced tabje kun je die keuzes maken. Ik heb nu even geen gsak bij de hand, maar stuur me even een pm dan stuur ik duidelijke uitleg. Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden