Casteel Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Mogen er weer logvoorwaarden worden gesteld? http://coord.info/GC39NC1 Dit is toch gewoon een ?-cache? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Het is een Challenge cache. Daarvoor gelden iets andere richtlijnen. link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 28 april 2012 Auteur Share Geplaatst 28 april 2012 (bewerkt) Dus als je bij een ?-cache het woord 'challenge' vermeldt, mag je allerlei logvoorwaarden bedenken? Zie ik dit goed? Daar zijn toch challenges voor? 28 april 2012 bewerkt door Casteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Een cache, ook een chalenge-cache, is een doosje met logboek. Een chalenge is heel wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 28 april 2012 Auteur Share Geplaatst 28 april 2012 Ik snap het nu. Ik maakte mij ten onrechte zorgen over logvoorwaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden