Teutonic Order Geplaatst 18 april 2012 Geplaatst 18 april 2012 gewoon google chrome als internet browser instaleren , deze heeft een optie om alles in 1 klik te vertalen.
Triskelle Geplaatst 18 april 2012 Geplaatst 18 april 2012 Gewoon niet vertalen kan ook leuk zijn ... op die manier kwam ik er in Frankrijk achter dat Pierre niet alleen het vriendje van Marie is, maar ook iets waar je een kokertje onder kan leggen. Toegegeven ... voor puzzels en multi's werk deze methode minder goed.
Odlaniger Geplaatst 18 april 2012 Geplaatst 18 april 2012 De TS antwoordde op een eerdere reactie van mij als volgt: "Maar wat ik eigenlijk bedoelde. Ik wil graag de pagina afdrukken met de speciale functie op GC.com, zodat je kunt kiezen welke beschrijving, kaarten, plaatjes en hoeveel logs je af wilt drukken." Dus was ik even in verwarring. Kaarten en plaatjes hoef je toch niet te vertalen? De cachelist uitprinten en de tekst in Vertaal met Google gooien en claar is Cees. Of denk ik te simpel? Maar dat brengt mij bij mijn vakantie naar Lesbos komende zomer. Op Lesbos liggen ook caches. Ik heb de pagina's al geprint, zij zijn meestal in het Engels. En als ik de tekst niet helemaal begrijp, dan laat ik het wel vertalen in het Grieks, wat ik net iets beter beheers. Probleem is echter dat ik geen kaart van Lesbos heb op mijn GPS. Heb ik die nodig of kan ik volstaan met het kompas op mijn GPS?
Bolle1961 Geplaatst 18 april 2012 Geplaatst 18 april 2012 download een OSM kaart van dat gebied een kaart is altijd wel handig, of tie nu op je GPS staat of van papier is
The-Lost-Dutchman Geplaatst 19 april 2012 Auteur Geplaatst 19 april 2012 gewoon google chrome als internet browser instaleren , deze heeft een optie om alles in 1 klik te vertalen. Dit geeft precies het resultaat wat ik wil! . Hiermee wordt de door GC.com gegenereerde 'afdruk-pagina' vertaald. Dit lukte niet met http://translate.google.com omdat je voor de GC.com pagina ingelogd moet zijn. Helaas is GSAK geen optie, want dat draait alleen op Windows. Woordenboeken zijn inderdaad ideaal om woorden te vertalen die je niet (helemaal) begrijpt. Alleen kan ik van het Tsjechisch helemaal geen chocolade maken… en om dan elk woord te gaan vertalen… Omdat we met (kleine) kinderen op pad gaan willen we van te voren een beetje weten waar de cache over gaat, want natuurlijk zijn Tradi's over het algemeen goed te doen in een vreemde taal. @ getzie family: We zitten in de buurt van Liberec. Iedereen bedankt voor de input!
Geoklop Geplaatst 19 april 2012 Geplaatst 19 april 2012 ik zoek de cache altijd met Google Chrome en meestal wordt er bovenin gevraagd of het vertaald moet worden en ik krijg hem in het Nederlands(althans zo goed mogelijk) te zien en dan ctrl P en je kan dan de pagina uit printen of is dit niet wat je bedoelt?? Gr Geokloppers en als de hint niet goed wordt mee geprint schrijf ik hem zelf op tja dan zit je wel met papier werk...
Aanbevolen berichten