Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Op een 60 werkt het zo (even uit m'n hoofd):

Het snijpunt van 4 waypoints bepaal je door een route te maken tussen de waypoints. Op de kaart verschijnen dan lijnen tussen die waypoints. In het midden ontstaat een kruis (als je het goed doet). Inzoomen op dat kruis en daar een wp maken.

Wellicht werkt het op de 62 ook zo...

bewerkt door Casteel
Geplaatst

Op een 60 werkt het zo (even uit m'n hoofd):

Het snijpunt van 4 waypoints bepaal je door een route te maken tussen de waypoints. Op de kaart verschijnen dan lijnen tussen die waypoints. In het midden ontstaat een kruis (als je het goed doet). Inzoomen op dat kruis en daar een wp maken.

Wellicht werkt het op de 62 ook zo...

Even ter aanvullig:

Zoals Casteel al zei 4 waypoints:

Route maken van wp1 naar wp3, van wp3 naar wp2 en van wp2 naar wp4, als het goed is komt dan, zoals casteel al zei een heel mooi kruisje op de kaart tevoorschijn! :yes:

Geplaatst

Bedankt voor de snelle reacties!

De kruispeiling lukte mij al,maar het gaat mij om een snijpunt te maken van twee lijnen die je moet verlengen.De lijnen maken lukt mij wel,maar het verlengen niet.Ik weet niet aan de gradens te komen om een projectie te maken, om zo de lijnen te verlengen en te laten kruisen.

Geplaatst

De kruispeiling lukte mij al,maar het gaat mij om een snijpunt te maken van twee lijnen die je moet verlengen.De lijnen maken lukt mij wel,maar het verlengen niet.Ik weet niet aan de gradens te komen om een projectie te maken, om zo de lijnen te verlengen en te laten kruisen.

Ik heb je een PM gestuurd. Misschien heb je er wat aan. Groet Bertien

Ik heb je een PM gestuurd. Misschien heb je er wat aan. Groet Bertien

Geplaatst

Bertien bedankt voor het mailtje!

Met de uitleg van Meelhopper , http://meelhopper.nl/projecteren.html

En een kleine verandering in mijn instellingen van mijn Gpsmap62st,ben ik er uit gekomen.

Nu kan ik lijnen verlengen en zo een snijpunt bepalen,dit had ik nodig bij de Hel van Loon.

Iedereen bedankt voor hun snelle reactie.

Wat mij betreft kan dit draadje nu gesloten worden.

Veel cache plezier.

Red Chili

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...