De Setzjes Geplaatst 1 april 2012 Geplaatst 1 april 2012 ik ben van plan om in Nuenen(bij Eindhoven Noord Brabant)een event te organiseren waarbij ik een cache verstop in een grote boom. ik ben geoefend boomklimmer voor mijn werk, en zal zorgen voor alle veiligheidsvoorzieningen zoals een valbeveiliging. ik wilde dan beginnen met een kleine instructie en dan de boom in. Iedereen die durft mag meedoen. uiteraard wil ik wel weten of iemand mij kan helpen bij het plannen en uitvoeren van dit event, om ervoor te zorgen dat alles klopt. groeten Team De Setzjes Chris en Simone Setz
barny Geplaatst 1 april 2012 Geplaatst 1 april 2012 Let je wel even op : An event cache should not be set up for the sole purpose of drawing together geocachers for an organized geocache search. Dus je kan een doosje in een boom verbergen maar dat kan dus nooit een cache zijn Of je kan gezamelijk een boomcache vinden maar dat kan nooit een geocache event zijn Maar tegenwoordig zijn de reviewers met de grootste regelmaat inconsequent bezig dus met deze wetenschap kan je misschien nu een juiste strategie bedenken om toch alle twee te kunnen organiseren Barny
@rend Geplaatst 2 april 2012 Geplaatst 2 april 2012 Barny je geeft geen antwoord op de vraag. Maar ik denk dat je hem zeker wil helpen bij de organisatie.
barny Geplaatst 2 april 2012 Geplaatst 2 april 2012 Ik geef alleen maar een van de valkuilen aan die andere eventorganisatie’s wel ingetrapt zijn. Nu is hij er nog vroeg genoeg bij om zijn strategie ten opzichte van de revieuers te bepalen. Voor de rest is het wat De Setzjes wil, en hoeveel capaciteit hij heeft. Een event voor 5 personen die hij individueel begeleid of een event van 300 man die beneden staan te kijken hoe die 5 boomklimmers voor iedereen beneden gaat loggen, alles heeft de revue al eens gepasseerd en alles kan (als je het in het begin maar goed aanpapt met de revieuers) Het zijn tips die ik aanreik aan een nieuwbakken event organisatie, of mag dat ook al niet meer @rend? Barny
smetsersjes Geplaatst 2 april 2012 Geplaatst 2 april 2012 je kan toch iets in de boom maken, waar je bijvoorbeeld een papiertje of iets dergelijks uit moet halen. als je dit dan weer beneden hebt dat je dan kan loggen? of je maakt een meet en greet event, de boomklimmers. iedereen die aanwezig is kan loggen dat ze geweest zijn en als extra puntje te behalen op event is de boom? volgens mij mogelijkheden genoeg
thex Geplaatst 2 april 2012 Geplaatst 2 april 2012 Hou rekening met je aansprakelijkheid. Als organisator van een event is dat zo wie zo het geval, maar in dit speciale geval zou ik nog voorzichtiger zijn.
Track_leader Geplaatst 2 april 2012 Geplaatst 2 april 2012 goed punt! voor het MZLE hebben wij een keer het idee gehad een Kano cache te doen tijdens het MZLE. Het bleek dat je voor dit soort zaken als organisatie hoofdelijk aansprakelijk gesteld worden in het geval van een ongeluk. Ook verzekeren tegen dit soort dingen is geen optie
@rend Geplaatst 2 april 2012 Geplaatst 2 april 2012 Natuurlijk Barny mag dat maar laten we hem in ieder geval de kans geven om dit te organiseren.
Aanbevolen berichten