antarctica Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 Wie kan (en wil) een banner voor me maken? Graag via PB. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 1 april 2012 Share Geplaatst 1 april 2012 deze site: klik wil het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 3 april 2012 Auteur Share Geplaatst 3 april 2012 Met dank aan Casteel: ik ben inmiddels voorzien van een fraaie banner! Iedereen die meegedacht heeft: dank! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 (bewerkt) Het resultaat ziet er fraai uit. Met welk tooltje heb je dit gemaakt? 3 april 2012 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Becker Draw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
famvandijk Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Heb je dat prog moeten kopen of is er ook een gratis versie van ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Heb ik vijftien jaar geleden voor vijf gulden gekocht bij de boekhandel. Ik heb dus een sterk verouderde versie, maar werkt nog prima. Geen idee of er gratis versies van zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Even opgezocht. Ik heb versie 1.0! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 't Is mij ook gelukt om een banner te maken, het resultaat zie je hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden