Bazzmann Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Hallo, ik wil graag een paar foto's verwijderen op mijn cache/site, hoe doe ik dat want ik heb er een paar dubbel op staan. gr Henry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Hoi Bazzmann. Als je iets duidelijker maakt wat je graag wil, is er beslist een antwoord mogelijk. Bedoel je jouw foto's of die van een ander? Bedoel je jouw cache of die van een ander? Gaat het om foto's op geocaching.com of ergens anders? Gaat het om foto's die je zelf geplaatst hebt of om foto's die een ander geplaatst heeft? greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Waarschijnlijk gaat dat bij jou automatisch. Je hebt je vraag ook drie keer gepost... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Borreltje op? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 maart 2012 Share Geplaatst 22 maart 2012 Borreltje op? Antarctica Nog een dubbele foto, doet me zeer aan de ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden