Team Spotted Jackal Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Zelf hebben wij 2 caches geplaatst. Nu is er iemand die ons voor een van de caches een Geo Dorwil uitreiken, maar die zegt dat de Geo Dor link niet aanstaat. Hoe kan ik die aanzetten? Weet iemand dat. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Zie: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19375&pid=307986&st=0entry307986 Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 (bewerkt) Geovote en het internationale favourits (.com). heeft het nederlandse initiatief geo d'or overgenomen. De geovote heeft zelfs een gsak macro interface zodat je je caches in gsak kunt bijwerken met de geovote. De favo komt van de .com site (rechts boven in de cache pagina). Doel is hetzelfde als de oudere geo do'r. 8 januari 2012 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Een onderwerp dat vaker aan de orde is geweest. Geo d'or had wat mij betreft een uitstraling van: geweldige cache! Favorite kan per 10 gevonden caches al worden uitgedeeld en wat erger is, het is alleen beschikbaar voor premium members, dus als een gewoon member het een leuke cache vindt, is niet interessant. Let wel, ik ben blij met een favo, maar het is geen Geo d'or. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden